اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۰۳۷
مدیر شعب بانک تجارت استان ایلام گفت: این مجموعه با موکب‌داری و افزایش خودپرداز‌ها و واحد‌های ارزی در خدمت رائران عتبات بوده است.
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰


«حسین اروانه» در گفت‌وگو با خبرنگار بازار کار اظهار کرد: از محل نذورات و خیرات و کمک‌های خودجوش  موکبی در مهدی آباد شهر ایلام  برپا شده  به صورت شبانه‌روزی از مهمانان و زائران با نوشیدنی‌ها و میان‌وعده پذیرایی می‌کنند.
وی با بیان اینکه اعضای موکب هم همکاران ما هستند که در ۳ یا ۴ شیفت کاری خدمات را به صورت مطلوب به زائران ارائه می‌دهند، تصریح کرد: آنچه که حائز اهمیت است، موقعیت موکب است که تک موکب مسیر است و زائرانی که از مرز می‌آیند و هم زائرانی که به سمت مهران می‌روند را پوشش می‌دهند، اما نیازمند کمک مواکب دیگر هستیم.
مدیر شعب بانک تجارت استان ایلام تصریح کرد: ۳۲ دستگاه خودپرداز ثابت و سیار در مسیر اربعین از نقطه صفر مرزی تا خروجی شهر سرابله در خدمت زائران قرار گرفته و دو واحد ارزی در مهران خدمات ارزی را حتی در روز‌های تعطیل ارائه می‌کنند و دینار را به صورت نقد در اسرع وقت به زوار ارائه می‌دهد.
اروانه تاکید کرد: خدمات رسانی به زوار برای ما مایه مباهات و افتخار است و امیدواریم شرمنده زائران عزیز و حضرت اباعبدالله (ع) نشویم.

ارسال نظرات