اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۰۷۵
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: گازرسانی به واحد‌های صنعتی در ۱۰ شهرستان  گیلان زمینه رونق هرچه بیشتر تولید و افزایش اشتغال را فراهم کرده است.
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳

به گزارش بازارکار، عیسی جمال نیکویی درخصوص گازرسانی به واحدهای صنعتی استان گفت: با برخورداری 27 واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی در هفته دولت امسال، مجموع مشترکین صنعتی گاز در گیلان به 6 هزار و 809 واحد رسیده است.

 وی خاطرنشان کرد: حجم گاز جایگزین این واحدهای صنعتی بیش از 23 هزار مترمکعب در ساعت است و برای گازرسانی به  آنها بیش از 19 میلیارد تومان هزینه شده است.

 جمال نیکویی گاز طبیعی را نعمتی الهی و چرخ محرک توسعه اقتصادی استان دانست و بیان کرد: با گازرسانی به این واحدهای صنعتی در 10 شهرستان رشت، صومعه سرا، رودبار، لنگرود، آستانه اشرفیه، انزلی، تالش، سیاهکل، شفت و لاهیجان زمینه رونق هرچه بیشتر تولید و افزایش اشتغال فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان هدف اصلی شرکت گاز را خدمت به مردم و جلب رضایت حداکثری مصرف کنندگان گاز طبیعی عنوان کرد و گفت: بی تردید با گازرسانی گسترده به صنایع استان در کنار گازرسانی به سایر بخش ها، زمینه رونق تولید و کسب و کار و به تبع آن رضایتمندی مردم استان فراهم شده است.

 

 

ارسال نظرات