اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۰۹۱
رئیس اداره بندر جاسک از بهره‌برداری رمپ دوم این بندر خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این رمپ، شب گذشته رکورد جدید بارگیری ۱۰۵ teu کانتینر در این بندر به ثبت رسیده است.
سه‌شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹

رمپ دوم بندر جاسک به بهره‌برداری رسید

به گزارش بازار کار ؛ محمد امین امانی رئیس اداره بندر جاسک،  اظهار کرد: با بهره‌برداری از رمپ دوم بندر جاسک که برای اولین بار در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است، رکورد بارگیری کانتینرهای یخچالی این بندر شکسته شد.

وی افزود: بامداد گذشته بارگیری ۱۰۵ TEU کانتینر در ۹ فروند شناور انجام شد که رکورد جدیدی برای عملیات در این بندر محسوب می‌شود.

رئیس اداره بندر جاسک خاطرنشان کرد: این کانتینرهای یخچالی به منظور صادرات، از بندر جاسک بارگیری و راهی یکی از بنادر کشور عمان شده است.

امانی ادامه داد: با بهره‌برداری از رمپ دوم بندر جاسک، شاهد تحول در این بندر خواهیم بود و قطعا رکوردهای بهتری نیز، به ثبت می‌رسد.

وی با اشاره به موقعیت ویژه این بندر و دسترسی به کشورهای جنوب خلیج‌فارس و خصوصا عمان، تصریح کرد: بندر جاسک آمادگی دارد زمینه‌ساز بخش بیشتری از بازار کشور عمان باشد و در زمینه صادرات کالا به این کشور، فعالیت داشته باشد.

رئیس اداره بنادر و دریانوردی جاسک تصریح کرد: رمپ دوم این بندر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال، به تازگی در این بندر نصب شده و زمینه‌ توسعه بندر را فراهم کرده است.

ارسال نظرات