اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۱۱۵
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: ۳ هزار و ۷۰۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های استان همزمان با هفته دولت افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود.
سه‌شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

به گزارش بازارکار به نقل از ایسنا علی دیوسالار در گفت‌وگویی با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای خدمت به‌ویژه آیت‌الله رئیسی، مسیر خدمتگزاری صادقانه تا پای جان تبیین شود.

وی بیان کرد: تمام مردم باید از خدمات صورت‌گرفته آگاه شوند تا نسل جوان قدر مجاهدت‌ها و تلاش‌های دولت‌ها برای رفاه مردم و آبادانی کشور را بهتر درک کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای جهاد تبیین و امیدآفرینی در راستای اطلاع‌رسانی دستاورد‌ها و خدمات و تقویت اعتماد ملی مردم است، تصریح کرد: اسم رمز دستگاه‌های دولتی باید کسب رضای الهی و کار برای مردم باشد.

دیوسالار افزود: در هفته دولت امسال ۳ هزار و ۷۰۸ واحد مسکن شامل ۱۸۶ واحد حمایتی، ۲۵۶ واحد مسکن مهر، هزار و ۷۳۸ واحد خودمالکی، هزار و ۲۰۵ واحد بازآفرینی و ۳۲۳ واحد مسکن روستایی افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این واحد‌های مسکونی در شهر‌های ساری، میاندورود (سورک)، بابلسر، آمل، بابل، شیرگاه و بهشهر تحویل متقاضیان می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای طرح احداث، توسعه و تکمیل ساختمان‌های اداری، ساختمان اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار در مساحت ۳۸۰ مترمربع با اعتبار ۶ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بیان کرد: در حوزه احداث و توسعه راه‌های روستایی در هفته دولت پل روستای نوای آمل با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود که این پل دارای ۲۱ متر دهنه و ۸.۵ متر عرض با عرشه فلزی و دیوار سنگی است.

دیوسالار در بخش دیگری در تشریح روایت ۴۵ ساله خدمت دولت‌ها در راستای وفاق ملی در استان در اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، گفت: طول کل راه‌های استان از ۳ هزار و ۲۲۹ کیلومتر قبل از انقلاب به ۱۰ هزار و ۵۲۴ کیلومتر بعد از انقلاب رسیده است.

وی با اعلام اینکه پس از انقلاب ۳۶ کیلومتر آزادراه در استان احداث شده است، ادامه داد: طول راه‌های روستایی شامل آسفالته و خالی از ۲ هزار و ۳۷۶ کیلومتر قبل از انقلاب به ۸ هزار کیلومتر بعد از انقلاب رسید.

این مسئول از ثبت‌نام ۱۳۳ هزار و ۷۲۲ نفر در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون ثبت‌نام ۳۰ هزار و ۵۹۹ متقاضی نهایی و ۵ هزار و ۷۶۱ واحد مسکونی در حال اجرا است.

دیوسالار با اعلام اینکه تاکنون ۱۲۴ هکتار زمین در طرح نهضت ملی مسکن تخصیص یافته است، گفت: ۴۷۰ هکتار زمین برای ایجاد شهرک مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شده است.

ارسال نظرات