اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۱۱۹
در پنجمین روز از هفته دولت انجام شد
در پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار و نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ۱۵۳ پروژه در شهرستان شهرکرد افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
سه‌شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

به گزارش بازار کار، بهادر عبدالغنی، فرماندار شهرکرد امروز (ششم شهریورماه) در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: اگر اتفاق مثبتی در سطح استان و شهرستان افتاده به واسطه همت و پیگیری‌های استاندار، نمایندگان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بوده است.

فرماندار شهرکرد با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵۳ پروژه در سطح شهرستان، افزود: تامین اعتبار این پروژه‌ها از منابع ملی، استانی، محرومیت‌زدایی بوده، به طوری‌که اعتبار هزینه شده برای ۸۱ پروژه قابل افتتاح و بهره‌برداری حدود ۱.۲ همت و اعتبار مورد نیاز و پیش‌بینی شده برای ۷۲ پروژه کلنگ‌زنی حدود ۳.۹ همت است.

وی گفت: با بررسی عملکرد دولت‌ها مشخص است براساس شاخص‌بندی دولت سیزدهم دولتی بود که فرهنگ کار و تلاش نهادینه شده است، حتی در سفرهای استانی یاد و خاطره شهید رییسی را گرامی می‌داریم.

عبدالغنی بیان کرد: چه بسا در دو سفر استانی اتفاقاتی مثبتی در شهرستان‌ها رقم خورد، از جمله آن‌ها پیگیری طرح‌های انتقال آب که در سنوات گذشته یک چالش در سطح استان بود.

وی چهار خطه شدن محورهای ارتباطی شهرکرد با شهرستان‌های استان، تکمیل شبکه فاضلاب، نهضت ملی مسکن و ... را از جمله اتفاقات مثبت برشمرد و تصریح کرد: در هشت شهر شهرستان شهرکرد پیگیری‌ها برای طرح نهضت ملی مسکن انجام و امروز در دو شهر سودجان و هارونی شاهد کلنگ زنی این طرح خواهیم بود، همچنین ۴۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی افتتاح و با قدرت تلاش می‌شود زیرساخت‌های موردنیاز از جمله فضای سبز، فضاهای آموزشی، ورزشی و درمانی را برای آن مناطق فراهم کنیم.

فرماندار شهرکرد خاطرنشان کرد: امیدواریم توجهی که به پروژه‌های نیمه تمام و انجام کارهای ارزشمند در دولت سیزدهم بود، در دولت چهاردهم نیز استمرار داشته باشد و شاهد رشد و تعالی کشور باشیم.

ارسال نظرات