اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۱۲۱
مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت:با بهره برداری از پروژه‌های برق منطقه ای گیلان برای 151نفر شغل ایجاد شده است.
سه‌شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶

به گزارش بازارکار، محمود دشت بزرگ امروز در جمع خبرنگاران بیان اینکه در هفته دولت امسال هشت پروژه مهم و حیاتی در بخش خط، پست و اصلاح و بهینه‌سازی آماده افتتاح است، اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ها برای ۱۵۱ نفر شغل ایجاد شده است.

وی درخصوص پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در استان گیلان، افزود: عملیات اجرایی دو پروژه در بخش پست، پنج پروژه در بخش خط و یک پروژه نیز در بخش اصلاح و بهینه‌سازی به اتمام رسیده که در هفته دولت در مدار قرار خواهند ‌گرفت.

دشت بزرگ پروژه های پست ۶۳.۲۰ کیلوولت سنگر، پست ۶۳.۲۰ کیلوولت خشکبیجار، خط ۶۳ کیلوولت ورودی پست سنگر و خط ۶۳ کیلوولت ورودی پست خشکبیجار را از جمله این پروژه ها دانست.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان خاطرنشان کرد: فیبر نوری خطوط ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی - حق بین - سیادتی، ورود و خروج خط ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی - پونل - سیادتی در پست حق بین، ورود و خروج خط ۶۳ کیلوولت نفوت - طالقانی - سیادتی در پست حق بین و اصلاح و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع از دیگر پروژه‌های اساسی و زیربنایی برق منطقه ای گیلان بوده که در هفته دولت آماده بهره‌برداری هستند.

دشت بزرگ با بیان اینکه این پروژه ها امروز افتتاح می شود، اضافه کرد: برای پروژه های فوق در مجموع ۳۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و برای ۱۵۱ نفر اشتغال ایجاد شده ‌است.

 

ارسال نظرات