اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۱۳۵
رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری، اعلام کرد
رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم از ابلاغ آیین‌نامه«نحوه نظارت بر مؤسسات آموزش عالی آزاد» خبر داد.
سه‌شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

به گزارش بازارکار از روابط عمومی وزارت علوم ، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری، اعلام کرد : آیین‌نامه«نحوه نظارت بر مؤسسات آموزش عالی آزاد»  ابلاغ شد.
روح اله سهرابی افزود: مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کفیت عتف با توجه به وظایف ذاتی خود و با هدف ساماندهی مؤسسات آموزش عالی آزاد؛ صیانت از حقوق ذی‌نفعان مؤسسات؛ ارج نهادن به اصول اخلاق علمی و پایبندی به آن در جامعه علمی؛ جلوگیری از تضعیف علمی کشور و تضمین کیفیت آموزش عالی نسبت به تدوین و پیشنهاد آن به وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری اقدام کرده است.
گفتنی است : مطالعات و بررسی‌های مربوط به این آیین‌نامه برعهده گروه نظارت و ارزیابی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی مرکز ناتک عتف بوده و با اتکا به تجارب هیئت‌های استانی در نظارت و ارزیابی مؤسسات آموزش‌های عالی آزاد و در تعامل با حوزه‌های مختلف ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در طول دو سال انجام پذیرفته است.
وی  ابراز امیدواری کرد:  عمل براساس این آیین‌نامه موجبات قانون‌مند کردن فرایند رسیدگی به تخلفات، پرهیز از برخورد سلیقه‌ای، شفافیت عملکرد در حکمرانی آمزش عالی و رعایت حقوق شهروندی را بیش از پیش فراهم نماید.
شایان ذکر است: با توجه به اقبال عمومی دانشجویان و اقشار تحصیل کرده برای شرکت در این دوره‌ها، لزوم ساماندهی این مؤسسات و ارتقای کیفیت آموزش‌های آن‌ها را در اولویت قرار داده است.

برچسب ها:

ارسال نظرات