اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۱۳۷
رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از اعلام نتایج پنج برابر ظرفیت مجاز آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در لرستان برای رقابت در مرحله ارزیابی تکمیلی خبر داد.
سه‌شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرنگار بازار کار لرستان؛ فرهاد فرامرزیان در نشست هم‌اندیشی چگونگی برگزاری مرحله ارزیابی تکمیلی برگزیدگان مرحله نخست طرح شهید زین‌الدین که ششم شهریور ماه در دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان برگزار شد، بیان کرد: نتایج آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در لرستان، پنج برابر ظرفیت مجاز برای رقابت در مرحله ارزیابی تکمیلی اعلام شده است.

 

وی با اشاره به آمادگی کانون ارزیابی جهاد دانشگاهی برای برگزاری مرحله تکمیلی ارزیابی و مصاحبه برگزیدگان مرحله اول طرح شهید زین‌الدین در لرستان، اظهار کرد: این کانون تاکنون در مرحله تکمیلی آزمون اداره‌هایی مانند امور مالیاتی و پشتیبانی امور دام فعالیت داشته است.

 

در ادامه این نشست، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی این طرح در لرستان، گفت: در مرحله اول مجاز بودیم داوطلبان را پنج برابر ظرفیت معرفی کنیم که در این راستا ۲۶۱ نفر معرفی شدند.

 

علی جهانی ادامه داد: مدارک و مستندات افراد قبول‌شده در مرحله اول آزمون به تعداد پنج برابر ظرفیت دریافت و بررسی شده است.

 

وی اظهار کرد: این نشست با توجه به برگزاری آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین از سوی جهاد دانشگاهی و با تجربه‌های این نهاد در ارزیابی و مصاحبه تکمیلی و با هدف چگونگی اجرای دقیق و رعایت عدالت در مرحله تکمیلی آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در لرستان انجام شده است.

ارسال نظرات