اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۱۴۱
در این مراسم؛ ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری سلامت یک بار دیگر مورد تاکید استاندار مازندران قرار گرفت و گفت: فراهم بودن زیرساخت‌های گردشگری با ایجاد شهرک‌های سلامت در کنار اطبای حاذق وماهر و پتانسیل طبیعی، مازندران را به مقصدی مطلوب در گردشگری سلامت می‌کند. ‎
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲

به گزارش بازارکار به نقل از روابط استانداری مازندران، یوسف نوری در آیین افتتاح همزمان ۱۱ طرح بهداشت و درمان استان در روستای امام‌زاده قاسم تنکابن با تاکید بر اینکه راهبرد بهداشت و درمان، راهبرد کاملی نیست اظهار داشت: در مسیر توسعه باید فکر راهبردی، نقشه و برنامه راهبردی و اجرای راهبردی داشت و الگوی راهبردی صحیح و برای آن بسته درست کنیم.

استاندار بر وضعیت زیرساخت‌ها در تمامی حوزه‌ها و همچنین بهداشت و درمان اشاره کرد و ابراز داشت: متاسفانه در مازندران اندیشه توسعه به بلندای ظرفیت و داشته‌هایش نیست و نتوانسته از رشد گردشگران به رشد اقتصاد گردشگری برسد.

نوری با تاکید بر اینکه در مازندران حداقل باید در سه نقطه شهرک سلامت ایجاد شود، خاطرنشان کرد: مازندران از ۳۵۰ میلیارد دلاری درآمد گردشگری چقدر توانسته بهره ببرد؟!

وی با بیان اینکه در کنار البرز و درختان بلند جنگلی، بلند نظر بیاندیشیم و در افق دور نقشه راه ترسیم کنیم، گفت: در گردشگری سلامت باید ضعف و فرسودگی زیرساخت‌های جاده‌ای، ریلی و مراکز اقامتی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تاکید ریاست جمهوری بر نقشه راه درحوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی و اجتماعی متذکر شد: در راستای تسریع در رفع مضلات و مشکلات باید نظام ارجاع داشت.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه که دست از خط‌کشی‌ها بردارید، افزود: توسعه و پیشرفت با اتفاق نظر، وفاق و اتحاد رخ خواهد داد.

وی همچنین گفت: بستر لازم اقتصادی، عمرانی، گردشگری را برای سرمایه‌گذاران و خیرین بزرگ مهیا نمایید.

ارسال نظرات