السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ الْحُسَیْن (ع) بِه عِشِقِ تُو سیاه پوش شُدم،بِه یاد تُو چِشام خونً شُدنً،حُسین 

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۱۴۳

برگزاری همایش مارکام; موتور رشد کسب و کار

چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶

چهارشنبه ۳۱ مرداد در اتاق بازرگانی اصفهان همایشی تحت عنوان مارکام؛ موتور رشد کسب و کار با تدریس امیرحسین صالح، مدیر ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول و مشاور تبلیغات و بازاریابی؛ برگزار شد.
در این همایش به نقش مارکام در رشد کسب و کار، استراتژی های پیشرفته مارکام برای رشد پایدار، مارکام دیجیتال و استفاده از داده ها برای رشد کسب و کار و مارکام در شرایط بحران و حفظ رشد کسب و کار پرداخته شد.
امیر حسین صالح گفت:  ارتباطات بازاریابی یا همان مارکام به مجموعه ای از ابزارها, پیام ها و کانال هایی گفته می شود که یک شرکت برای برقراری ارتباط با بازار هدف و تاثیر گذاری بر نگرش ها، ادراک و رفتارهای مشتریان استفاده می کند. مارکام شامل تمام وفعالیت های ارتباطی یک شرکت از جمله تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی دیجیتال ، فروش مستقیم و سایر ابزارهای مشابه است.
صالح با تاکید بر اهمیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی(IMC) گفت:
مارکام به دلیل پوشش وسیع تر و تمرکز بر یکپارچگی و هماهنگی بین کانال ها و پیام های ارتباطی به شرکت ها کمک می‌کند تا پیام های یکسان و موثری را از طریق کانال های مختلف به مخاطبین هدف خود انتقال دهد و از طریق بهبود تعاملات و تجربه مشتری به نتایج بهتری دست یابد.
صالح  انواع موتورهای رشد کسب کار را به صورت موتورهای رشد مبتنی بر محصول، بازاریابی، شبکه، فروش و نوآوری بیان کرد و به تشریح هر کدام پرداخت.
وی در پایان ضرورت استفاده از مارکام را برای ایجاد بازاریابی یکپارچه موثر و کارآمد یادآور شد.

ارسال نظرات