اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۱۴۳
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶

چهارشنبه ۳۱ مرداد در اتاق بازرگانی اصفهان همایشی تحت عنوان مارکام؛ موتور رشد کسب و کار با تدریس امیرحسین صالح، مدیر ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول و مشاور تبلیغات و بازاریابی؛ برگزار شد.
در این همایش به نقش مارکام در رشد کسب و کار، استراتژی های پیشرفته مارکام برای رشد پایدار، مارکام دیجیتال و استفاده از داده ها برای رشد کسب و کار و مارکام در شرایط بحران و حفظ رشد کسب و کار پرداخته شد.
امیر حسین صالح گفت:  ارتباطات بازاریابی یا همان مارکام به مجموعه ای از ابزارها, پیام ها و کانال هایی گفته می شود که یک شرکت برای برقراری ارتباط با بازار هدف و تاثیر گذاری بر نگرش ها، ادراک و رفتارهای مشتریان استفاده می کند. مارکام شامل تمام وفعالیت های ارتباطی یک شرکت از جمله تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی دیجیتال ، فروش مستقیم و سایر ابزارهای مشابه است.
صالح با تاکید بر اهمیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی(IMC) گفت:
مارکام به دلیل پوشش وسیع تر و تمرکز بر یکپارچگی و هماهنگی بین کانال ها و پیام های ارتباطی به شرکت ها کمک می‌کند تا پیام های یکسان و موثری را از طریق کانال های مختلف به مخاطبین هدف خود انتقال دهد و از طریق بهبود تعاملات و تجربه مشتری به نتایج بهتری دست یابد.
صالح  انواع موتورهای رشد کسب کار را به صورت موتورهای رشد مبتنی بر محصول، بازاریابی، شبکه، فروش و نوآوری بیان کرد و به تشریح هر کدام پرداخت.
وی در پایان ضرورت استفاده از مارکام را برای ایجاد بازاریابی یکپارچه موثر و کارآمد یادآور شد.

ارسال نظرات