اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۱۵۰
با حضور استاندار هرمزگان، طرح‌های توسعه شهری مرتبط با شهرداری بوموسی به ارزش ۴۰ میلیارد تومان بهره برداری و دو پروژه شهری با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان نیز کلنگ زنی شد.
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

۴۰ میلیارد پروژه شهرداری بوموسی افتتاح شد

در ادامه سفر مهدی دوستی استاندار هرمزگان به شهرستان بوموسی چند طرح مرتبط با شهرداری بوموسی به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌های شهری بهره‌برداری شده شامل بلوار پلاژ غدیر، بلوار مدافعان حرم، بوستان شهید ستار محمودی، آسفالت شهرک مروارید، آسفالت شهرک صیادان، آسفالت محوطه ۱۸ واحدی مسکن‌ملی و پیاده رو سازی سطح شهر به ارزش ۴۰ میلیارد تومان بود .

امروز همچنین دو طرح شامل تأسیسات سیلندر پر کنی و سوله سایت پسماند جزیره بوموسی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش بازار کار ؛  در برنامه هفته دولت در بوموسی با حضور استاندار هرمزگان سالن ورزشی اختصاصی بانوان نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علاوه بر موارد فوق با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و همراهی احمد مرادی و فاطمه جراره نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی چند طرح در حوزه درمان، آبرسانی و توسعه زیرساخت‌های بندری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در حوزه بهداشت و درمان جزیره بوموسی بخش سونوگرافی، رادیولوژی و سی تی اسکن بیمارستان پارس مورد بهره‌برداری قرار گرفت و تجهیزات رادیولوژی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و تجهیزات سی تی اسکن با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و تجهیزات سونوگرافی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به این بخش‌ها افزوده شد.

در ادامه این سفر آبشیرین کن ۲۰۰۰ متر مکعبی تنب بزرگ با اعتبار ۸۴ میلیاردی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و کلنگ آغاز عملیات اجرایی فاز دوم آب شیرین کن ۱۵۰۰ متر مکعبی بوموسی با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان نیز به زمین زده شد .

 پایانه مسافربری بین‌المللی دریایی بندر بوموسی دیگر پروژه‌ای بود که با اعتباری در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، این بندر سه خط مسافری به بندرعباس ، بندرلنگه و شارجه امارات دارد که در مدت زمان ۶ ماه احداث شد و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ارسال نظرات