اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۱۵۱
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، از برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه رانندگان تاکسی‌های گردشگری جزیره قشم با هدف ارتقاء خدمات ارائه شده به گردشگران با همکاری مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان خبر داد.
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه رانندگان تاکسی‌های گردشگری جزیره قشم

به گزارش بازار کار ؛ محمد پورعلی ، با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره آموزشی با حضور تعداد ۶۰ نفر از رانندگان تاکسی و با تدریس استاد مهدی شیرخانی برگزار شد.

وی ادامه داد: امروزه در انتخاب مقاصد گردشگری توسط گردشگران، نقش منابع انسانی و کیفیت خدمات ارائه شده بسیار حائز اهمیت است و رانندگان تاکسی نیز به عنوان حلقه کلیدی حوزه حمل و نقل از جایگاه ویژه‌ای در خدمات رسانی به گردشگران و ایجاد ارزش افزوده برخوردار هستند.

پورعلی تصریح کرد: از همین روی در این دوره علاوه بر آموزش اخلاق حرفه‌ای به رانندگان، نیازهای سخت‌افزاری و نرم افزاری آنها در حوزه‌های مهارت افزایی، آگاهی‌های فردی و تسلط بر قوانین به جهت توان‌افزایی در پذیرایی از گردشگران مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: در دنیای امروز با مفهوم گردشگری برای همه مواجه هستیم که مقاصد گردشگری را تشویق می‌کند تا زیرساخت های لازم را برای تمامی اقشار از جمله خردسالان، سالمندان، معلولان و.... فراهم سازند و درخصوص فراهم سازی این زیرساخت‌ها در حوزه حمل و نقل نیز در این کارگاه آموزشی مباحثی مطرح شد.

پورعلی ادامه داد: همچنین در سرفصل گردشگری پایدار و توجه به اضطرارهای اقلیمی مباحثی همچون انتخاب مسیرهای کوتاه برای رسیدن به مقصد و کاهش تولید زباله توسط رانندگان مورد بحث قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شغل رانندگی در حوزه فرودگاهی و بنادر گردشگری در همه جای دنیا یک شغل بین‌المللی محسوب می‌شود و رانندگان

ارسال نظرات