اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۱۵۲
همزمان با هفته دولت و باحضور فرماندار شهرستان بندرخمیر، مسؤلین دستگاه‌های اجرایی و محلی، ۶ پروژه با اعتباری بیش از ۲۷۰میلیارد ریال در بخش کهورستان شهرستان بندرخمیر، کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹

بهره‌برداری ۶ پروژه با اعتباری بیش از ۲۷۰میلیارد ریال در بخش کهورستان

میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان بندرخمیر امروز سه‌شنبه ششم شهریور با اشاره به افتتاح وکلنگ‌زنی دو طرح به نمایندگی از ۶ طرح در بخش کهورستان بیان کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های ورزش، بهداشت ودرمان، آموزشی، مخابرات، برق و آبخیزداری بود که تقدیم مردم شد.

مهندس خواستار، هفته دولت را بهترین فرصت برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: در طول عمر پربرکت نظام اسلامی، در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌ها و خدمات زیادی انجام شده است. 

فرماندار شهرستان خمیر از برکات مهم انقلاب اسلامی در کنار کارهای عمرانی حوزه آموزشی دانست و خاطرنشان کرد: مدرسه روستای لردی و سالن چند منظوره مصطفی خمینی آماده استفاده در مهر ماه است.

مهندس خواستار در حوزه ورزشی گفت: زمین چمن مصنوعی فوتسال روستای آرابی که از خواسته‌های جوانان این روستابود با اعتباری بالغ بر۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
 خواستار بیان کرد: در حوزه مخابرات وسازه آبخیزداری نیوسایت روستای تنگ دالان وسازه آبخیزداری مارو نیز کار آن به اتمام رسید و تقدیم مردم شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان خمیر ادامه داد: عملیات ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ تنگ دالان که بیش از ۱۰ سال است در کانکس خدمات ارائه می‌دهند در زمینی به مساحت ۶۰۳ متر مربع با اعتباری بالغ ۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با تاکید بر توسعه شبکه برق گفت: توسعه شبکه برق روستای نره، سرتنگ ودکل پهن انجام وتقدیم مردم عزیز این روستاها شد.

به گزارش بازار کار ، پیش از مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها فرماندار باحضور در منزل شهید احمد آسیان با مادر شهید بزرگوار دیدار و با حضور در گلزار شهدای کهورستان به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

ارسال نظرات