اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۱۵۵
آموزش کارآفرینی و تأثیر آن بر کسب‌وکار‌ها نقش بسزایی در بهبود کیفیت زندگی افراد دارد. دفتر اشتغال و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا (س) با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی، اقدام به ارائه آموزش‌های تخصصی در این حوزه کرده است.
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

به گزارش بازارکار، هدف اصلی این برنامه‌ها پرورش و تربیت کارآفرینان آینده و توسعه مهارت‌ها و روحیه کارآفرینی است. این فرآیند نظام‌مند و هدف‌گرا به بهبود نگرش‌ها و توانایی‌های افراد غیرکارآفرین کمک می‌کند. به‌وضوح، آموزش یکی از ابزار‌های اصلی توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال، به‌ویژه در سطح تحصیلات عالی، محسوب می‌شود.

فراگیران این آموزش‌ها با دریافت اطلاعات و دانش در زمینه کارآفرینی، به درک بهتری از ضرورت و نقش آن در آینده شغلی خود دست می‌یابند. این باور‌ها به همراه ارزیابی این موضوع که آیا این روش می‌تواند نیاز‌های شغلی آنان را برطرف کند یا خیر، شکل می‌گیرد.

در راستای این اهداف، دفتر اشتغال و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا (س) به‌تازگی همکاری را با معاونت فرهنگی ورزش و جوانان استان تهران آغاز کرده است و طی آن، سی و دو دوره آموزشی با عناوینی، چون اصول و فنون مذاکره، مدیریت فروش، فن بیان، مشتری‌مداری و مشاغل خانگی برگزار کرده است. این دوره‌ها برای ۶۵۰ فراگیر، شامل دانشجویان و صاحبان کسب‌وکار‌های خرد و خانگی، به میزان ۴,۸۰۰ نفر ساعت در تیر و مرداد سال ۱۴۰۳ برگزار شد. هدف این آموزش‌ها، توانمندسازی و تقویت باور خودکارآمدی فراگیران است.

ارسال نظرات