اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۱۶۰
رئیس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: این نهاد با کمک سازمان تجاری سازی اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی در خصوص راه اندازی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی با کمک پارک علم و فناوری استان ورود پیدا کرده است.
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲

به گزارش بازارکار به نقل از ایسنا، محمدرضا یوسفی مهر با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان و مزیت‌های خوبی که در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری دارد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند با ورود به این حوزه‌ها با شرکت‌های دانش بنیان که اغلب از نخبه‌های دانشگاهی تشکیل شده است به حل مشکلات استان کمک کند.
وی افزود: جهاد دانشگاهی مازندران با کمک سازمان تجاری سازی اقتصاد دانش بنیان این نهاد در خصوص راه اندازی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی با کمک پارک علم و فناوری استان ورود پیدا کرده است.
یوسفی‌مهر تصریح کرد: ایجاد پردیس در اراضی جهاد دانشگاهی مازندران که سایت تحقیقاتی چپکرود مد نظر است، می‌تواند در خدمت شرکت‌های دانش بنیان برای ورود دانش‌های تحصیل شده در آن حوزه برای بکارگیری در صنعت کشاورزی و گردشگری باشد.
رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به زیرساخت‌هایی که این نهاد در استان دارد، اظهار کرد: با مکانیزم و ساختاری که سازمان تجاری سازی اقتصاد دانش بنیان در این مسیر مهیا کرده است، سرمایه گذاران می‌توانند جهت ایجاد و انجام فعالیت‌های مشترک که قابل بهره‌برداری و سوددهی زیاد است، حضور پیدا کنند.
این مسئول ادامه داد: روز‌های گذشته نشستی که با دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها داشتیم ۹ دستگاه اجرایی در مازندران جهت انعقاد قرارداد تفاهم نامه همکاری برای ایجاد پردیس، معرفی شرکت‌های دانش بنیان و فعالیت در حوزه علمی و پژوهشی با جهاد دانشگاهی اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظرات