اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۱۶۱
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: ۱۵ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و خرید و فروش اموال مسروقه در ماه گذشته پلمب شدند.
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴

به گزارش بازارکار، سرهنگ علی حیدرخواه امروز، هفتم شهریورماه به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی گفت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف ضایعاتی در بازار، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی خرید و فروش ضایعات به صورت ویژه و مستمر در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار دارد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه در یک ماه گذشته ماموران این اداره به جهت پیشگیری از سرقت از ۵۹۴ واحد صنفی ضایعاتی بازدید به عمل آورده و به ۸۵ واحد صنفی تذکر داده‌اند، افزود: در این راستا ضمن اخذ تعهد از ۶۹ واحد صنفی، برای ۳۵  واحد صنفی دیگر اخطار پلمب صادر و ۱۵ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: هرگونه خرید و فروش اموال دسته دوم و غیر بدون هماهنگی مالک آن جرم بوده و مدیران واحدهای صنفی ضایعاتی نیز باید تمامی ورودی و خروجی اموال را در دفاتر مربوطه ثبت کنند.

سرهنگ حیدرخواه در پایان با اشاره به اینکه اقدامات مجموعه انتظامی همواره برای برقراری امنیت مطلوب در جامعه است،  از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه فوریت های ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظرات