اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۱۶۲
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  گفت: پس از توانمندسازی و خودکفایی مددجویان، خدمات مشاوره و بازاریابی برای پایداری شغل ارائه خواهد شد.
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳

به گزارش بازارکار، مرتضی بختیاری روز چهارشنبه در آئین افتتاح همزمان ۱۵۵ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان در شهرستان لاهیجان اظهار کرد: جشن خودکفایی ۱۱۰ هزار مددجوی کمیته امداد کشور اواخر اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز جشن توانمندسازی و خودکفایی ۱۰۰ هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد که کار بزرگی در راستای بی‌نیازی مددجویان این نهاد بوده‌است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه با توانمندسازی و خودکفایی مددجویان، مستمری آنان قطع می‌شود و بقیه خدمات اعم از مشاوره و بازاریابی برای پایداری شغل ارائه خواهد شد، افزود: تغییر دهک با اشتغال مددجویان، سپری شدن ۱۸ ماه از پرداخت تسهیلات به مددجویان و درآمد ماهانه بیشتر از مصوب شورای کار سه شاخص برای تعیین خودکفایی مددجویان است.

وی در ادامه با تشریح سایر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان به موضوع مسکن اشاره کرد و ادامه داد: این نهاد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای ساخت ۵۰ هزار واحد در مدت سه سال قرارداد دارد که بنیاد مستضعفان ساخت ۱۰ هزار واحد را قبول کرده‌ ضمن اینکه ۱۵۵ واحد افتتاح شده امروز جز این واحدهاست.

 

بختیاری با اشاره به ساخت مسکن از سوی بسیج سازندگی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و تفاهمنامه با بنیاد مسکن برای احداث ۳۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در سه سال اظهار کرد: سال گذشته در مجموع ۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی تحویل نیازمندان تحت پوشش این نهاد شد؛ برنامه امسال نیز احداث و خریداری ۴۰ هزار واحد مسکونی بوده که ۹۵ درصد احداثی است.

 

وی بیان کرد: ۷۷ هزار واحد مسکونی در دولت سیزدهم شهید آیت‌الله رئیسی سید محرومان تحویل مددجویان نیازمند تحت پوشش این نهاد شد که هزار و ۲۹۴ واحد در گیلان به مددجویان واگذار شده‌است.

ارسال نظرات