اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۱۹۰
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی خبر داد:
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، آخرین وضعیت صدور مجوزهای کسب و کار از درگاه ملی مجوزها در استان را تشریح کرد و گفت: از شهریور سال گذشته تاکنون، تعداد ۲۲۲ هزار و ۴۳۴ درخواست مجوز تقاضا از طریق این درگاه ثبت شده که از این تعداد برای ۱۸۴ هزار و ۵۰۰ مورد، مجوز صادر شده است.
پنجشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹

صدور ۱۸۴ هزار و ۵۰۰ مجوز کسب کار در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار بازار کار، واقف بهروزی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، روز پنجشنبه هم شهریورماه، در جمع خبرنگاران، آخرین وضعیت صدور مجوزهای کسب و کار از درگاه ملی مجوزها در استان را تشریح کرد و گفت: از شهریور سال گذشته تاکنون، تعداد ۲۲۲ هزار و ۴۳۴ درخواست مجوز تقاضا از طریق این درگاه ثبت شده که از این تعداد برای ۱۸۴ هزار و ۵۰۰ مورد، مجوز صادر شده است.

وی اظهار کرد: تمام درخواست ها پس از بررسی های لازم به مرحله صدور مجوز می‌رسند و اکنون ۶ هزار و ۱۶۸ مورد در دست بررسی است که بعد از اتمام مراحل، وضعیت آنها مشخص خواهد شد.

بهروزی، تعداد درخواست‌هایی که در درگاه ملی مجوزها، رد درخواست شده اند را ۲۷ هزار و ۶۰۵ مورد اعلام کرد و گفت: سه هزار و ۳۰۵ مورد از درخواست ها نیز در این مدت از سوی متقاضیان باطل شده است.

ارسال نظرات