اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۱۹۷
امام جمعه تبریز، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای این بود تا دولت و ملت کنار هم قرار گیرند، گفت: مردم هیچ بهانه‌ای برای کم کاری مسئولان را قبول نمی‌کنند.
جمعه ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

مردم هیچ بهانه‌ای برای کم کاری مسئولان را قبول نمی‌کنند

به گزارش خبرنگار بازار کار، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، امام جمعه تبریز، روز جمعه، نهم شهریورماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، از کم توجهی به موضوع مهم نظارت در تعدادی از ارگان‌های دولتی ابراز گلایه کرد و ادامه داد: ما همیشه از افرادی که برای این کشور تلاش می‌کنند قدردانی کرده‌ایم، چراکه کار کردن در این شرایط واقعا سخت اما متاسفانه باید اذعان کنیم که نظارت‌ها در امور مختلف بسیار کم شده است.

وی افزود: در زمینه وام ازدواج و فرزندآوری بسیاری از بانک‌ها دچار تزلزل و کم کاری شده‌اند، در حالیکه این تسهیلات برای تداوم افزایش جمعیتی کشور از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مطهری اصل، از خدمات رسانی شهرداری تبریز به شهروندان انتقاد و اضافه کرد: هر چند این مجموعه تلاش‌های وافری انجام می دهد، اما اینکه شهرونهدان برای استفاده از حمل و نقل عمومی باید ساعات در ایستگاه‌های منتظر بمانند، به هیچ عنوان درست نیست و باید شهرداری در جهت بهبود شرایط به سرعت وارد عمل شود.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به استقرار دولت چهاردهم و رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی، اظهار کرد: اکنون مردم تحمل هیچ بهانه‌ای برای کم کاری مسئولان را ندارند و نوبت دولتمردان است تا تمام توان خود را برای کمک به مردم و رشد جامعه به میدان گذاشته و دِین خود از بابت رای مردم ادا کنند.

وی با بیان اینکه ما به مسئولی نیاز داریم که دلسوز مردم بوده و تلاش او برای رفاه و توسعه‌ جامعه باشد، گفت: مباحثی همچون اقلیت و اکثریت، مخالفان و موافقان معنایی ندارد و باید همه باهم برای این کشور تلاش کنیم.

مطهری اصل در ادامه، با اشاره به تسهیلات طرح جوانی جمعیت و حمایت خانواده گفت: به‌عنوان‌مثال به دلیل عدم نظارت بر عملکرد بانک‌ها تسهیلات طرح جوانی جمعیت پرداخت نمی‌شود.

امام جمعه تبریز، گفت: مدیران نباید صرفاً پشت میز بنشینند بلکه یکی از مهمترین وظایف یک مدیر نظارت بر عملکرد زیرمجموعه‌های خود است.

وی با اشاره به ۱۳ شهریور روز تعاون و مشارکت مردم گفت: انقلاب اسلامی ایران شاید تنها انقلابی هست که ۹۸ درصد از مردم آن را تایید کرده و تا امروز تا پای جان پای آرمان‌ های این نظام ایستاده‌اند.

مطهری اصل، خاطرنشان کرد: همین مردم بودند که ۸ سال مقابل شرق و غرب ایستادگی کردند و این نشان می‌دهد که مردم ما علاقه‌مند به نظام و کشورشان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، خاطر نشان کرد: تقوا تنها راه رسیدن به آخرین مرحله خشنودی حضرت حق از بندگانش است خواستاریم تا خدواند تمامی مومنان را از زمره محترمان قیامت قرار دهد.

ارسال نظرات