اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۲۰۰
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی و وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری خبر داد.
جمعه ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

به گزارش بازارکار از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی «جعفر امیرآبادی زاده»گفت: با همکاری بانک صادرات، تسهیلات ضروری ۳۰میلیون تومانی برای ۴۷هزار و ۶۸۵ نفر از بازنشستگان کشوری واجد شرایط دریافت این تسهیلات که سال گذشته ثبت نام کردند و هیچ گونه تسهیلاتی دریافت نکرده بودند (وام اولی‌ها)، سه شنبه 6 شهریور واریز شد.
وی افزود: وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری نیز برای ۴هزار و ۲۶۴ نفر همزمان با پرداخت تسهیلات وام اولی ها پرداخت شد. 
امیرآبادی زاده گفت: این افراد کسانی بودند که تا بهمن ماه سال گذشته ثبت نام کرده و مدارک مربوطه را بارگذاری و توسط مدیران استانی تایید شده و در نهایت واجد دریافت این تسهیلات شده بودند.
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: ارائه تسهیلات مالی از جمله سیاست‌های رفاهی و خدماتی صندوق بازنشستگی کشوری است که برای کمک به بهبود معیشت و رفع نیازهای بازنشستگان و خانواده های آنان به صورت مستمر انجام می‌شود.

برچسب ها:

ارسال نظرات