اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۲۰۸
در جهاددانشگاهی هرمزگان انجام شد
رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان از برگزاری اولین دوره آموزشی دفتر استانداردسازی در جهاددانشگاهی هرمزگان خبر داد.
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱

برگزاری دوره آموزشی ایمنی کار با مواد آزمایشگاهی

به گزارش بازار کار ؛  احمد زاهری رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان، افزود: اولین دوره آموزشی دفتر استانداردسازی جهاددانشگاهی با عنوان ایمنی کار با مواد آزمایشگاهی برگزار شد.  

زاهری عنوان کرد: این دوره آموزشی با حضور متقاضیان از شهرهای مختلف استان برگزار شد.  

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک برگزاری سه دوره آموزشی توسط این دفتر در دست برنامه‌ریزی بوده که این دوره‌ها شامل دوره آموزشی تدوین استاندارد، دوره آموزشی حریق و دوره آموزشی کپسول‌های طبی ویژه بیمارستان می‌باشد.

وی به سرفصل‌های ارائه شده در دوره آموزشی ایمنی کار با مواد آزمایشگاهی اشاره کرد و اظهارداشت: از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این دوره آموزشی می‌توان به مفاهیم، تعاریف و اصطلاحات، طراحی استاندارد آزمایشگاه، تجهیزات حفاظت فردی، ایمنی مواد شیمیایی، ایمنی حریق و برق، شناسایی و ارزیابی خطرات، مدیریت بحران در آزمایشگاه، سیستم‌های ایمنی آزمایشگاه، اصول کار ایمن در آزمایشگاه، مواجهات شیمیایی و رفع آلودگی‌های سطوح و تجهیزات و ایمنی در آزمایشگاه زیستی اشاره کرد.  

زاهری خاطرنشان کرد: افراد شرکت کننده در این دوره آموزشی، گواهینامه مورد پذیرش اداره‌کل استاندارد دریافت می‌کنند.  

وی با تقدیر از دکترباقری مدیرکل استاندارد استان هرمزگان که زمینه‌ای فراهم نموده‌است تا صنایع، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های همکار اداره‌کل استاندارد بتوانند از ظرفیت علمی و آموزشی جهاددانشگاهی استفاده نمایند بیان کرد: جهاددانشگاهی هرمزگان با دارا بودن ظرفیت‌های مورد نیاز، آمادگی دارد برای ادارات نیز دوره‌های آموزشی برگزار نماید.  

قابل ذکر است؛ دفتر استانداردسازی جهاددانشگاهی هرمزگان با مشارکت اداره‌کل استاندارد استان و جهاددانشگاهی به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه استاندارد راه‌اندازی شده‌است.

ارسال نظرات