اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۲۱۳
با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی، دوره آموزشی آشنایی با آیین نامه اجرایی قانون مجازات اشتغال به حرفه کاریابی و مشاوره شغلی بدون داشتن پروانه کار و آیین نامه انضباطی به صورت حضوری ویژه کارشناسان اشتغال اداره کل و ادارات شهرستانی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در روز چهارشنبه 31 مردادماه 1403 در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان؛ میثم موسی خانی نماینده موسسه کار و تامین اجتماعی گلستان در این باره گفت: دفاتر مشاوره شغلی و خدمات کاریابی یکی از ابزارهای ارائه خدمت به جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشند و لزوم نظارت بر عملکرد این دفاتر و پیشگیری از انحراف در خدمات ارائه شده از این سوی این دفاتر بیش از پیش احساس می شود. لذا آشنایی و بروزرسانی اطلاعات کارشناسان حوزه اشتغال با شرح وظایف این دفاتر و انجام وظایف نظارتی همکاران در قبال این مراکز از اولویت های این اداره کل می باشد.
سید حسن حسینی مدرس دوره، هدف از برگزاری این دوره را کاهش شکایات و نارضایتی ها در خصوص عملکرد دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی های استان برشمردند. وی افزود آشنایی کارشناسان حوزه اشتغال با آیین نامه اجرایی قانون مجازات اشتغال به حرفه کاریابی و مشاوره شغلی بدون داشتن پروانه کار و آیین نامه انضباطی بسیار حائز اهمیت بوده و نیاز است کلیه همکاران کلیه مفاد این آیین نامه را در بازدیدهای نظارتی از دفاتر کاریابی مورد توجه قرار دهند تا شاهد کاهش تخلفات دفاتر کاریابی مجاز و پیشگیری از ارائه خدمات در دفاتر کاریابی غیرمجاز باشیم.    


منبع خبر
روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان

ارسال نظرات