اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۲۲۲
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، گفت: شکی نیست که همه خیرخواهان باید به دولت جدید کمک کنند و مکرر عرض کردم نباید دولت تضعیف شود.
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

به گزارش بازار کار، وی در دیدار عده‌ای از فضلای استان همدان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در صدر مشکلات دانست وتاکید کرد: امروز سیاست مقام معظم رهبری نیز همین است که مسئولان باید قدردان این حمایت ایشان باشند. 

این مرجع تقلید ادامه داد: بنده به دولت قبل که انصافاً شهید رئیسی شبانه‌روز تلاش می‌کرد عرض کردم و امروز هم در این مجمع محترم عرض می‌کنم و ان شالله صدای ما به گوش مسئولان می‌رسد که مشکل تورم را حل نمایند تا با استفاده از افراد متخصص و متدین و انقلابی مسائل و مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: وفاق و همدلی بسیار عالی و ضروریست؛ منتهی باید این وفاق معیار داشته باشد و مطابق با اصول انقلاب اسلامی باشد همه نخبگان و دلسوزان به دولت کمک کنند و دولت هم از این فرصت بهره‌برداری کند تا مشکلات حل شود.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه استان همدان، گفت: این استان خاستگاه عالمان و دانشمندان و نخبگان و شهدای فراوانی است و دارای تمدن و فرهنگی کهن است، براین‌اساس باید امروز این ویژگی‌ها را حفظ نمود.

آیت‌الله نوری همدانی، نقش حوزه‌های علمیه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: امروز حوزه باید رسالت اصلی خود؛ یعنی علم و عمل و اخلاق را از یاد نبرد و در خدمت به مردم کوتاهی نکند و سیاست اسلامی را دنبال نماید و زمان‌شناس باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت وحدت کلمه و همدلی خاطرنشان کرد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت دارد امام راحل نکته‌ای فرمودند بسیار مهم، "رمز پیروزی وحدت کلمه است" این موضوع هم در داخل و هم در سیاست خارجه اثرگذار است.

ارسال نظرات