اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۲۲۶
به همت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم
فراخوان تامین مالی جمعی برای شرکت‌های خلاق به همت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم و با هدف حمایت از رشد و توسعه اکوسیستم نوآوری و شکوفایی طرح و کسب‌وکارهای خلاق تا ۱۵ شهریور ماه تمدید شد.
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲

به گزارش  بازارکار، در این برنامه، شرکت‌های واجد شرایط می‌توانند از طریق مشارکت جمعی سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی، به منابع مالی مورد نیاز برای توسعه و تجاری‌سازی محصولات و خدمات خود دست یابند.
این برنامه شامل سه روش تامین مالی اعم از «تامین مالی مبتنی بر سود سالانه» (Equity Crowdfunding) که در این روش، سرمایه‌گذاران در سود سالانه شرکت در آن خدمت و یا محصول سهیم می‌شوند، «تامین مالی مبتنی بر پیش‌فروش» (Reward-Based Crowdfunding) که در آن، شرکت‌ها با پیش‌فروش محصولات یا خدمات خود، منابع مالی مورد نیاز را جذب می‌کنند و «تامین مالی مبتنی بر اهدا» (Donation-Based Crowdfunding) است که طی آن، افراد بدون انتظار دریافت بازگشت مالی، کمک‌های خود را به شرکت‌ها اهدا می‌کنند.
بازی ویدئویی و موبایلی، سینما و انیمیشن، پی‌نمایی (کمیک استریپ)، واقعیت افزوده، مجازی و ترکیبی، رسانه‌های صوتی و تصویری، آموزش، یادگیری و اشتغال، طراحی، بازی، اسباب‌بازی و سرگرمی، صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی، هنرهای تجسمی و نمایشی، تولید محتوا، چاپ و نشر، مد و پوشاک، تولید محتوای صوتی و تصویری، نوشت‌افزار، نوآوری اجتماعی و سایر صنایع خلاق و فرهنگی از حوزه‌های فعالیت شرکت‌های خلاق هستند.
به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، چنانچه شرکتی فاقد گواهی خلاق از ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم باشد، می‌تواند پس از تکمیل فرم درخواست تامین مالی جمعی با مراجعه به وبسایت creativepanel.isti.ir نسبت به ثبت دریافت گواهی شرکت‌های خلاق اقدام کرده و از خدمات دیگر این ستاد بهره‌مند شود.
تمامی شرکت‌های متقاضی باید حداکثر تا تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ فرم ثبت‌نام خود را به صورت کامل و کافی تکمیل و ارسال کنند. 

متقاضیان جهت ثبت نام در فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات احتمالی می‌توانند به نشانی www.rowd.ir مراجعه کنند.

برچسب ها:

ارسال نظرات