اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۲۵۲
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: شرکت شهرکهای صنعتی از سازمانهای تخصصی تامین برق نیست اما با انجام اقداماتی موثر مانند راه اندازی نیروگاههای خورشیدی و CHP سعی می کند به رسالتی که در تولید و اشتغال استان برعهده دارد، عمل کند.
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱

 

به گزارش بازارکار،محبوبی پیامدهای قطعی برق را فاجعه بار دانست و افزود: شرکت شهرکهای صنعتی در این خصوص برنامه هایی ارائه کرده که یکی از این اقدامات راه اندازی نیروگاههای CHP است که هم اینک این نیروگاه در شهرک صنعتی سفید رود رشت با تولید ۲۵ مگاوات برق در حال راه اندازی است.

(نیروگاه CHP نیروگاهی چند منظوره است که به تولید همزمان ۲ و یا چند نوع انرژی از یک انرژی واحد صورت می‌گیرد. معمولا نوع سوخت این نیروگاه‌ها انرژی گاز است که وارد مخزن سوخت سی اچ پی شده و تبدیل به انرژی برق و همچنین انرژی به صورت گرما می‌شود. علاوه بر این امکان تولید سرما نیز این نیروگاه فراهم است به این معنا که می‌توان سرمایش و گرمایش و انرژی برق مورد نیاز یک مکان را از این طریق تامین کرد).

وی تصریح کرد: در چند شهرک صنعتی نیز از این نوع سرمایه گذاری ها توسط بخش خصوصی در حال انجام است؛ امیدواریم بتوانیم مقداری از مشکلات تامین برق واحدهای صنعتی استان را حل کنیم همچنین مراحل راه اندازی نیروگاههای خورشیدی در ۱۴ هکتار از اراضی شهرک صنعتی لوشان با هماهنگی لازم با شرکت ساتبا (سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌ وری انرژی برق (به‌اختصار: ساتبا) یک سازمان دولتی وابسته به وزارت نیرو است.) در حال انجام است.

محبوبی گفت: شرکت شهرکهای صنعتی از سازمانهای تخصصی تامین برق نیست اما با انجام این گونه اقدامات موثر مانند راه اندازی نیروگاههای خورشیدی و CHP سعی می کند به رسالتی که در تولید و اشتغال استان برعهده دارد، عمل کند.

ارسال نظرات