اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۲۵۵
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی تهران گفت: انجام پروژه‌های به‌موقع عارضه‌یابی و بهبود، منجر به توسعه تولید و اشتغال واحد‌های صنعتی می‌شود.
«سعید صادقی» مدیر عامل شهرک‌های صنعتی تهران با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۳ ارائه خدمات نرم افزاری با استفاده از توان فنی مشاورین و متخصصان حوزه صنایع کوچک در زمینه عارضه یابی، پروژه بهبود، شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه واحد‌های صنعتی استان جزو برنامه‌های عملیاتی قرار گرفته است، گفت: هدف گذاری انجام ۵۰ پروژه عارضه یابی و ۲۸ پروژه شناسایی نیاز در راستای کمک به رفع مشکلات واحد‌های تولیدی است.

صادقی بیان کرد: در راستای کیفی سازی فعالیت‌های خدماتی در حوزه صنایع کوچک موفق شدیم در طی ۵ ماهه نخست سال تعداد ۹۷ مشاور حقیقی و حقوقی جدید ارائه دهنده خدمات در سامانه eservice را به جمع مشاورین بیافزائیم و در همین مدت با برگزاری دوره آموزش تخصصی عارضه یابی برای ۱۲ نفر گواهینامه جدید صادر کنیم.

وی افزود: طرح پایش و عارضه‌یابی واحد‌های صنعتی در استان با هدف شناسایی موانع تولید، افزایش ظرفیت واحد‌های صنعتی و ایجاد اشتغال اجرایی می‌شود.

صادقی ادامه داد: با توجه به اینکه مشارکت مردم در سال‌جاری از برنامه‌های محوری تحقق رشد اقتصادی است، انتظار می‌رود با مشارکت بخش خصوصی برای احیا واحد‌های راکد گام‌های جدی برداریم.

صادقی یادآور شد: توجه جدی به مباحث حمایتی و نرم افزاری در پشتیبانی از صنایع کوچک و متوسط نشان از تغییر جهت گیری‌ها در راستای رفع مشکلات است و افزایش ظرفیت مشاوران و پرداخت یارانه‌های حمایتی به واحد‌های تولیدی در راستای رفع موانع امری ضروری است که بعنوان رکن دوم ماموریت‌های سازمانی بطور جد در حال پیگیری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی به‌عنوان یک دستگاه مطلقا تامین کننده زیرساختی نیست و بیش از ۲۴ خدمت قابل ارائه به صاحبان صنایع با پرداخت یارانه‌های حمایتی از برنامه‌های عملیاتی شرکت شهرک‌های صنعتی است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی تهران تصریح کرد: خود اظهاری واحد‌های تولیدی منجر به ورود بحث پایش و عارضه می‌شود و تسهیلگری در خصوص رفع موانع واحد‌های تولیدی ایجاد می‌شود.

صادقی در پایان گفت: در مجموعه شهرک‌های صنعتی استان بستر‌های لازم برای جذب سرمایه گذار از طریق نظام مبادلات پیمانکاری و نیز تولید بدون کارخانه فراهم است و این می‌تواند نوید بخش توسعه بیش از پیش استان باشد.

ارسال نظرات