اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۲۵۶
فرماندار گمیشان گفت: در۶ ماه اخیر ۱۴۵ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۰۱۵ میلیارد تومان در شهرستان گمیشان استان گلستان افتتاح شد.
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار بازارکار، به نقل از ایسنا امید سقلی با اشاره به تعدادی از پروژه‌های مهم صورت گرفته در ۶ ماه اخیر از جمله پروژه‌های مسکن، معابر روستایی، احداث مدرسه و زمین چمن اظهار کرد: از دهه فجر امسال تا به الان ۵۵ مسکن احداث و هم‌چنین معابر ۹ روستا آسفالت شده است.

وی بیان کرد: از دهه فجر تا به الان مجموع ۱۴۵ پروژه در حوزه‌های اقتصادی، اشتغال زائی و عمرانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و پانزده میلیارد تومان احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار گمیشان با بیان اینکه از کل اعتبار تخصیص داده شده به پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف، ۳۵۷ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های اقتصادی و اشتغال زائی و ۶۵۸ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی اعتبار داده شده است، تصریح کرد: این پروژه‌ها تماماً در راستای رفع مطالبات و نیاز‌های مردم شهرستان گمیشان بوده است.

سقلی از کلنگ‌زنی مهمترین پروژه این شهرستان که در هفته اخیر توسط استاندار گلستان انجام شد، خبر داد و افزود: با احداث پروژه مخزن ۵ هزار مترمکعبی گمیش تپه خیلی از مشکلات و معضلات حوزه آبی این شهرستان مرتفع، سبب آسوده خاطر شدن مردم و رفع مطالبات آن‌ها می‌شود.

ارسال نظرات