اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۲۵۷
استاندار مازندران تاکید کرد
استاندار مازندران با تاکید بر اینکه باید زنجیره ارزش بسته تولید بخش کشاورزی تدوین شود، گفت: تا زنجیره ارزش ایجاد نشود در تولید محصولات کشاورزی سودآور دچار مشکل خواهیم شد.
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰

یوسف نوری در جلسه شورای سیاستگذاری توسعه و تهیه بسته سرمایه گذاری بخش کشاورزی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کشاورزی در مازندران علیرغم همه محدودیت‌ها در ۱۲ محصول برتر است و نشان از ظرفیت‌های موجود در استان است.

وی با بیان اینکه در همه حوزه‌ها به ویژه در برنامه ریزی سند امایش، مراکز دانشگاهی و تولید کننده‌ها را داریم، افزود:، اما در این بین چالش‌هایی وجود دارد و اینکه چگونه مشکلات حل شود لازم است تسهیلگری صورت گیرد.

نوری با تاکید براینکه دانشگاه‌ها به وضعیت موجود کشاورزی و موقعیت استان واقف هستند باید از دانش بنیان‌ها برای حل مشکلات استفاده شود، گفت: مازندران کشاورزی پایه است باید صنعت به این سمت پیش برود تا کشاورزی از حالت سنتی خارج شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه جلوی واردات برنج گرفته شد و، اما جنگ روانی آن حاکم است، افزود: تولید برنج مازندران نیازمند برند سازی است.

نوری با اشاره به اینکه در کشور‌های عربی هم برنج طارم دارند، افزود: در حوزه کسب و کار‌ها باید به سرمایه گذاری‌ها توجه ویژه شود.

این مسئول با اعلام اینکه در حوزه دانش فنی و تامین مالی مشکل داریم، یادآور شد: کمیته امداد یکی از بزرگترین هلدینگ‌های کشاورزی دارد، می‌تواند در این بخش ورود کند، اما باید بستر سرمایه گذاری در مازندران فراهم شود.

ارسال نظرات