اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۲۶۰
علی‌محمد زنگانه در قرارگاه خبری شهید همدانی با تشریح آخرین وضعیت منطقه آزاد اینچه‌برون اظهار کرد: ابرپروژه منطقه آزاد اینچه‌برون که از آن به عنوان دروازه ورود به آسیای میانه یاد می‌شود در دولت قبل شتاب بسیار خوبی داشت، مطالعات این طرح در سه فصل انجام شده و چشم‌انداز آن ایجاد ۴۷ هزار شغل و استقرار هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی است.
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرنگار بازارکار به نقل از ایرنا علی محمد زنگانه با بیان اینکه منطقه آزاد اینچه‌برون، تبادل بار ریلی استان را به ۱۳.۷ میلیون تن می‌رساند و افزایش سه برابری ارزش افزوده بخش صنعتی استان را به دنبال دارد، تصریح کرد: همچنین با راه‌اندازی این طرح، تبادل بار جاده‌ای به ۶.۳ میلیون تن می‌رسد.

استاندار گلستان، مدیریت لجستیک، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع چوب و سلولزی، صنایع پتروشیمی و پتروپالایش، دانش بنیان و مباحث مرتبط با حوزه گردشگری و تجاری را محور‌های کسب و کار در منطقه آزاد اینچه‌برون برشمرد و توضیح داد: هیات مدیره منطقه آزاد اینچه‌برون در سال‌های قبل مشخص و شناسه و کد گمرکی آن تعیین شده است.

زنگانه ادامه داد: در گذشته منطقه آزاد اینچه‌برون، ممهور به مهر هیات دولت نشده بود همچنین بخشی از خاک منطقه آزاد به دلیل عدم تدقیق، در خاک همسایه بود که پس از تلاش‌های بسیار این مشکلات را حل کردیم، در واقع در منطقه آزاد اینچه‌برون نسبت به نسل اول منطقه آزاد، گام‌های اساسی برداشته شد تا در آینده دچار چالش نشویم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تبادل کالای تجاری استان گلستان از مرز یک میلیون تن عبور کرده که خبر بسیار مسرت‌بخشی برای استان گلستان است، گفت: در دور دوم سفر هیات دولت سیزدهم به گلستان، هزار میلیارد ریال برای حصارکشی منطقه آزاد اینچه‌برون در نظر گرفته شد.

ارسال نظرات