اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۲۶۱
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خبر داد:
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: امسال نمایشگاه رینوتکس۲۰۲۴ (ربع رشیدی) تبریر با شیوه متفاوت و همفکری، همکاری و ظرفیت‌ دانشگاه‌ها خواهد بود و مسئولیت برگزاری برعهده روسای دانشگاه‌ها است.
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

نمایشگاه رینوتکس۲۰۲۴ تبریز با همکاری دانشگاه‌های آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار بازار کار، سعید جعفری راد، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، روز شنبه 10 شهریورماه، در جمع خبرنگاران، گفت: امسال نمایشگاه رینوتکس۲۰۲۴ (ربع رشیدی) تبریر با شیوه متفاوت و همفکری، همکاری و ظرفیت‌ دانشگاه‌ها خواهد بود و مسئولیت برگزاری برعهده روسای دانشگاه‌ها است. 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته برخی از دانشگاه‌های مهم استان در نمایشگاه ربع رشیدی (رینوتکس۲۰۲۴) حضور نداشتند، اظهار کرد: امسال مسئولیت برگزاری این نمایشگاه برعهده دانشگاه‌ها بوده و هدف از این اقدام، ارتقای هم افزایی بین دانشگاه‌ها است.

جعفری راد، ادامه داد: برگزاری رویدادها در نمایشگاه رینوتکس۲۰۲۴ نیز برعهده پارک علم و فناوری است.

رئیس پارک علو فناوری آذربایجان شرقی، با اشاره به برگزاری رویدادهای سرمایه گذاری فولادی شو و تا ثریا در ۲ سال گذشته، گفت: ۲۸ شهریورماه امسال نیز یک رویداد سرمایه گذاری در حوزه زنجیره ارزش قطعه سازی و ماشین آلات در استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت صادرات شرکت‌های دانش بنیان استان، گفت: نرخ صادرات محصولات شرکت‌های دانش بنیان استان از ۲.۷ میلیون دلار از سال ۱۴۰۰ به ۱۳ میلیون دلار در سال ۱۴۰۳ و فروش داخلی از ۲۰ هزار میلیارد ریال به ۵۵ هزار میلیارد ریال رسیده است.

جعفری راد، افزود: عمده محصولات صادراتی شرکت‌های دانش بنیان استان شامل قیرهای رنگی، انواع لامپ‌های لیزری و کنتور آبی هوشمند است.

ارسال نظرات