اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۲۸۰
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت از برگزاری نمایشگاه پاییزه از ۲۱ تا ۳۰ شهریورماه خبر داد و گفت: محصولات در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی ارائه می‌شود.
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹

به گزارش بازارکار، تیمور پورحیدری امروز، ۱۱ شهریور ماه در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: نمایشگاه‌های پاییزه گیلان ویژه بازگشایی مدارس جهت تسهیل در دسترسی و عرضه قیمت مناسب محصولات با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری نمایشگاه پاییزه را از ۲۱ لغایت ۳۰ شهریور ماه اعلام کرد و افزود: اغلب مایحتاج ضروری مردم همزمان با شروع سال تحصیلی از جمله کیف و کفش، پوشاک، لوازم تحریر، منسوجات و مواد خوراکی و غیره در نمایشگاه‌های مذکور با قیمت مناسب در این ایام از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب ارائه خواهد شد .

دبیر تنظیم بازار استان گیلان افزایش سهمیه توزیع گوشت قرمز گرم تنظیم بازاری را ضروری دانست و گفت: حسب گزارش مدیر شرکت پشتیبانی امور دام از ابتدای سال تاکنون ۱۳۰ تن گوشت گرم وارداتی در گیلان توزیع شده و با وجود زیرساخت بسته بندی گوشت، این رقم در ماه‌های آینده تا ۳۰۰ تن قابل افزایش است.

مدیرکل صمت گیلان با تأکید بر برخورد جدی با متخلفین در اجرای طرح‌های نظارتی ویژه پوشاک و سرویس مدارس و شالیکوبان ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۴ هزار ۹۰۰ فقره پرونده تخلف تشکیل شده که ارزش آن بیش از هزار ۷۶۰ میلیارد ریال است.

پورحیدری برگزاری گشت‌های مشترک تعزیرات، اماکن، اصناف، جهاد و اداره صمت در نظارت میدانی بر بازار را بسیار اثربخش توصیف کرد و گفت: یکی از مصوبات این کارگروه، حضور میدانی فرمانداران خدوم شهرستان‌ها در بازرسی از نقاط حساس بازار به ویژه واحدهای خبازی بود.

 

ارسال نظرات