بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۴۱۳
راه اندازی ۳۶ واحد صنعتی جدید در سال گذشته
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در جمع خبرنگاران حوزه صنعت هرمزگان با اشاره به اینکه تعداد نواحی صنعتی استان ۳۴ واحد است گفت : در حال حاضر ۲۹واحد صنعتی فعال در استان داریم. همچنین طی سه سال گذشته، بیش از ۱۳۰ واحد به بهره برداری رسیده که از این تعداد ۳۶ واحد صنعتی جدید در سال گذشته راه اندازی شده است.
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳

به گزارش بازارکار از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان :  ۲۰ واحد صنعتی جدید در سال جاری ایجاد شده و تا پایان سال، امید داریم که حداقل ۴۰ واحد صنعتی جدید نیز در سطح شهرک‌های صنعتی استان راه‌اندازی شود.
وی تاکید کرد: پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال نیز ۴۵ واحد صنعتی کوچک و متوسط در سطح استان مجدداً راه‌اندازی و به چرخه تولید بازگردند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان بیان کرد: در ۵ ماهه نخست امسال ۷ واحد صنعتی به چرخه تولید  بازگشته اند.
امیری زاد ادامه داد:از ۴۵ واحد راکد صنعتی ۲۹ واحد در داخل شهرک‌های صنعتی قرار دارند .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اشتغال ایجاد شده در سه سال اخیر توسط واحد های صنعتی استان گفت :  اشتغال ایجاد شده در سال‌های اخیر توسط واحد های صنعتی استان حدود ۳ هزار نفر بوده است.
امیری زاد با بیان اینکه ۱۳۶ سرمایه گذاردر استان برای اجرای حداقل ۱۰۰ طرح  جدید سرمایه گذاری جذب شده اندگفت : سر جمع اعتبارات طی سال های اخیر در بخش زیر ساخت ها بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان است. همچنین ۱۷۰۰ میلیارد تومان نیز جذب سرمایه گذار برای واحد های به بهره برداری رسیده بوده است.
وی از افزایش ۲۵ برابری اعتبارات در بخش زیر ساخت های شهرک های صنعتی استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان  همچنین از برگزاری ۱۰۲ دوره آموزشی با بیش از ۱۸۲۰ نفر آموزش  برای کار آفرینان خبر دادوگفت : بالغ بر ۱۵ هزارنفر ساعت آموزش نیز در سطح شهرک های صنعتی استان برگزار  شده است.



ارسال نظرات