بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۴۱۹
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با بیان اینکه، انجام هر کار جدیدی معمولا با سختی‌هایی همراه است، عنوان کرد: به نظر می‌رسد جایزه نوآوری اجتماعی (جانا) با برنامه‌ریزی خیلی خوب و تیم حرفه‌ای توانسته به جایگاه خوبی دست یابد.  
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
رویداد جانا را باید یک فعالیت بلندمدت در نظر بگیریم

به گزارش بازارکار، جایزه نوآوری اجتماعی (جانا) سعی دارد با تبدیل شدن به سکوی توسعه زیست‌بوم نوآوری اجتماعی ایران، به نوآوران، فناوران و کارآفرینان در مسیر پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر جامعه کمک کرده و اهالی حوزه نوآوری را در افزایش اثرگذاری اجتماعی فعالیت‌هایشان یاری کند.
بر همین اساس چهارمین جلسه نشست شورای سیاست‌گذاری و مشورتی جایزه نوآوری اجتماعی (جانا)، با حضور محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و رییس شورای مشورتی و سیاست‌گذاری جایزه، مصطفی زمانیان عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، مهدی صفاری‌نیا مدیرعامل پارک فناوری پردیس، مینا مهرنوش مدیرعامل کسبینو و از داوران مسابقه «میدون»، علیرضا نبی کارآفرین و مدیرعامل موسسه بنیاد نبی، سیدمحمدحسین سجادی‌نیری مدیرعامل تکنوتجارت و محمد رسولی مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری دال و دبیر جانا در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

رویداد جانا را باید یک فعالیت بلندمدت در نظر بگیریم
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در این نشست گفت: هر کار جدیدی که بخواهد شروع شود معمولا با سختی‌های بسیاری همراه است. به نظر می‌رسد جانا با یک برنامه‌ریزی خیلی خوب و تیم حرفه‌ای توانسته است به جایگاه خوبی دست یابد.
محمدصادق خیاطیان با بیان اینکه اولین کارکرد برای دوره شروع جایزه جانا، موضوع ترویج است، تصریح کرد: ترویج حوزه نوآوری اجتماعی مهمترین کارکردی است که برای نوآوری اجتماعی و جایزه جانا قائل هستیم.
وی افزود: در این مرحله نیاز داریم خود جانا هم دیده شود، اما اگر در حال حاضر سراغ زیرمجموعه‌هایی که هنوز در ابتدای مسیر هستند برویم که البته کار ارزشمند و قابل اهمیتی است، در چنین شرایطی خود جانا به واسطه این کارهای کوچک دیده نمی‌شود.
خیاطیان تاکیدکرد: رویداد جانا را باید یک فعالیت بلندمدت در نظر بگیریم که در دوره‌های مختلف برگزار شود تا در هر دوره‌ای به اقتضای نقش و جایگاهی که پیدا می‌کند بتواند رویکردها و کارکردهای مختلفی را برای آن در نظر گرفت.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: جنس بسیاری از موضوعاتی که مطرح می‌شود مسائل اجتماعی است اما مشخص نیست نوآوری در آن چه جایگاهی دارد. ما می‌خواهیم در بلندمدت فعالیت‌های مبتنی بر روش علمی و کارکرد حرفه‌ای در جانا اتفاق بیافتد.
در این نشست گزارشی از فعالیت‌های چند ماه دبیرخانه جایزه نوآوری اجتماعی (جانا) و موضوعات قابل اهمیت این رویداد ارائه شد. همچنین حاضران با ارائه پیشنهادات و طرح‌های مختلف در خصوص نحوه داوری و دسته‌بندی قرار گرفتن هر یک از مجموعه‌های حاضر در حیطه رقابتی این رویداد، به بحث و تبادل نظر پرداختند.


ارسال نظرات