بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۴۳۵
مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: طی ۴ ماهه نخست امسال در استان ۳۲ نفر بر اثر حوادث کار جان خود را از دست دادند و ۴۹۷ نفر مصدوم شدند.
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵

مصدومیت ۴۹۷ نفر بر اثر حوادث کار در آذربایجان‌شرقی

به گزارش بازار کار، مهرداد ستاره، مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی، روز یکشنبه 18 شهریورماه، با بیان اینکه ۳۲ نفر طی چهار ماهه نخست امسال بر اثر حوادث ناشی از کار در استان آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند که همگی آنها مرد بودند، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه در سال قبل یک نفر کاهش یافت.

وی در خصوص نحوه فوت این افراد گفت: ۱۶ نفر به علت سقوط از بلندی، ۸ نفر بر اثر اصابت جسم سخت، ۵ نفر بر اثر برق‌گرفتگی، یک نفر بر اثر کاهش اکسیژن محیط و ۲ نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

ستاره اضافه کرد: طی این مدت تعداد ۴۹۷ نفر بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته یک درصد کاهش یافت که از این تعداد ۱۷ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی گفت: در تیر ماه امسال ۷ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تعداد ۲ نفر کاهش داشت. طی همین مدت ۱۳۸ نفر به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که ۶ نفر از آنها زن بودند. این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

ارسال نظرات