بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۵۵۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه در دولت گذشته تا به امروز، هیچ مجموعه بزرگ اقتصادی دچار چالش نشد، گفت: در این مدت حقوق ها به موقع پرداخت شد و اعتراضی در این زمینه نبود هرچند اعتراض هایی مبنی بر کم بودن حقوق ها وجود داشت که درست هم بود.
سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

هیچ مجموعه بزرگ اقتصادی در آذربایجان شرقی دچار چالش نیست

به گزارش خبرنگار بازار کار، محمد کلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارآذربایجان شرقی، روز سه شنبه، 20 شهریورماه، در آیین رونمایی از پوستر روز ملی صنعت و معدن، با بیان اینکه در دولت گذشته تا به امروز، هیچ مجموعه بزرگ اقتصادی دچار چالش نشد، گفت: در این مدت حقوق ها به موقع پرداخت شد و اعتراضی در این زمینه نبود هرچند اعتراض هایی مبنی بر کم بودن حقوق ها وجود داشت که درست هم بود.

وی ادامه داد: این موفقیت و همین طور تلاش بخش خصوصی قابل تقدیر است و اگر قرار است الگوی خصوصی سازی در کشور مطرح شود آذربایجان شرقی بهترین الگوست در این استان مردمی سازی اقتصاد به عینه و شفاف قابل مشاهده است.

کلامی، پیشرفت های اقتصادی استان را مدیون تلاش و عقلانیت اقتصادی عنوان کرد و گفت: حرکت در اقتصاد تحریمی هم برای برنامه ریزان و هم برای بخش خصوصی و فعالان اقتصادی سخت است اما به رغم همه سختی، نمره خوبی از مخاطبان گرفته ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، به عقب ماندگی استان در زمینه های مختلف که از سال ۱۳۷۶ به بعد آغاز شد اشاره کرد و گفت: اگر به دنبال این هستیم که این عقب ماندگی ها را برطرف کنیم و استان را به جایگاه واقعی برسانیم باید به بخش خصوصی میدان بدهیم و آن را تقویت کنیم.

ارسال نظرات