بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۵۹۲
فرماندار ویژه شهرستان شهریار در گفتگو با پانا گفت، در پی استفاده عموم مردم از پروژه‌های تازه افتتاح شده در سطح این شهرستان، سبب اشتغال حدود هزار نفر از اهالی این شهرستان فراهم شده است.
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶

به گزارش بازارکار علیرضا فاتحی‌نژاد، فرماندار ویژه شهرستان شهریار در گفتگو با پانا در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های انجام گرفته در این شهرستان گفت: «افتتاح ۶۴ پروژه مختلف در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، درمانی و... را در سطح شهرستان شهریار داریم و این امر با اعتبار حدود ۳۳۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.»
وی به اشتغال‌زایی که در پی شکل گرفتن پروژه‌های نام برده ایجاد شد، اشاره کرد و افزود: «ضمن اینکه مردم از این پروژه‌ها استفاده می‌کنند، اشتغال‌زایی حدود هزار نفر را نیز در پی خواهد داشت. تنوع پروژه‌های ما در حد بسیار مطلوبی است و این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف، خاصه در مناطق کمتر برخوردار در حال بهره‌برداری است.»



فاتحی‌نژاد خاطرنشان کرد: «در شهر‌های مختلف شهرستان شهریار و در روستا‌های این شهرستان، پروژه‌های کم‌نظیری در دست اقدام است که امیدواریم این پروژه‌ها تا پایان سال تکمیل گردد؛ شهرستان شهریار به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است و از عمده کسری‌های ما در حوزه آموزش‌و‌پرورش و کمبود سرانه‌های آموزشی شهرستان شهریار بود که تا کنون ۷ پروژه آموزشگاهی به بهره‌برداری رسید و قطعا در راستای کاهش تراکم دانش‌آموزی در مدارس موثر خواهند بود».



فرماندار ویژه شهرستان شهریار مردم این شهرستان را لایق بهترین‌ها دانست و اظهار کرد: «شأن و منزلت مردم ما خیلی بیشتر از این اقداماتی است که ما در حال انجام آن هستیم. امیدواریم که بتوانیم اقدامات خوب و موثری را در راستای رفع مشکلات مردم و بهبود کیفیت زندگی آنان انجام دهیم. همانطور که وزیر کشور تاکید داشتند که تمامی دستگاه‌ها برای بحث بازگشایی مدارس پای کار بیایند و اگر این نگاه را داشته باشیم که صرفا خود آموزش‌و‌پرورش در بحث بازگشایی و رسیدگی به امور آموزشی مسئول است، درگیر فکر خطا و نادرستی هستیم.»



وی اذعان کرد: «در جلسه‌ای که در شهرستان شهریار با شورای آموزش‌و‌پرورش برگزار شد، تاکید بر این بود که تمامی دستگاه‌ها در کنار آموزش‌و‌پرورش قرار بگیرند. برای مثال در خصوص موضوعات ترافیکی که در روز‌های آغازین مهر بوجود می‌آید، عزیزان ما در راهنمایی‌و‌رانندگی، در کنار عزیزان در آموزش و پرورش باشند».

ارسال نظرات