بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۵۹۳
مدیرکل صدور مجوز و امور رسانه‌های ساترا
مدیرکل صدور مجوز و امور رسانه‌های ساترا برنامه‌ها، تغییرات و نوآوری‌های سومین نمایشگاه «رصتا» برای مخاطبان را تشریح کرد. مدیرکل صدور مجوز و امور رسانه‌های ساترا برنامه‌ها، تغییرات و نوآوری‌های سومین نمایشگاه «رصتا» برای مخاطبان را تشریح کرد.
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶

به گزارش بازارکار به نقل از گروه فرهنگ و هنر برنا؛ حسین زارعی مدیرکل صدور مجوز و امور رسانه‌های ساترا گفت: سومین نمایشگاه «رصتا» از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد. این سومین سالی است که نمایشگاه برگزار می‌شود و به‌عنوان یک رویداد مهم برای رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و مخاطبان این صنعت جای خود را باز کرده است.

وی افزود: بازدید عموم مردم و فعالان این صنعت در چهار روز نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر خواهد بود.

زارعی در ادامه به اختصاص اعتبار خرید اشتراک از سکو‌ها برای مراجعان اشاره کرد و گفت: امسال در جهت حمایت از چرخه صنعت، رسانه‌ها و مخاطبان، روزانه به ۲ هزار نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه، اعتبار حمایتی ۳۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد. البته حتماً باید کارت ملی همراه مراجعان باشد و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به سکو‌های موجود در نمایشگاه یا شرکت‌های خدماتی حاضر در نمایشگاه نسبت به اخذ خدمات یا خرید اشتراک سکو‌ها اقدام کنند.

مدیرکل صدور مجوز و امور رسانه‌های ساترا درباره دیگر شاخصه‌های سومین نمایشگاه «رصتا»، عنوان کرد: حلقه مفقوده‌ای که در سال‌های قبل داشتیم و مورد انتظار مخاطبان بود، بحث اکران سریال‌ها بود چرا که نمایش خانگی و محتوای آن جذابیت خاصی برای بازدیدکنندگان دارد. قرار است در روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه یک فیلم سینمایی و ۲ سریال به‌صورت اختصاصی برای اولین بار اکران و رونمایی شود و مردم به‌صورت رایگان قبل از انتشار در پلتفرم می‌توانند از این اکران‌ها استفاده کنند.

وی افزود: قریب به ۲۵ درصد از رسانه‌های استانی دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، در سومین نمایشگاه «رصتا» شرکت می‌کنند. ترکیبی از تمامی سکو‌های آموزشی، ورزشی، فیلم و سریال و سبک زندگی و خانواده و … در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

زارعی در پایان گفت: امسال پروژه «سپام» را در نمایشگاه رونمایی می‌کنیم که سامانه نظارت مردمی با بهره‌مندی از ظرفیت صد هزار ممیز مردمی است و به توسعه محتوای سالم در شبکه‌های کاربرمحور کمک خواهد کرد. همچنین از نظام رتبه‌بندی و نظام ارزیابی سکو‌ها رونمایی خواهیم کرد و صفحه ساترا در تلوبیون را با همکاری معاونت فضای مجازی و ساترا افتتاح خواهیم کرد.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات