بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۶۰۳
آیین تجلیل از خادمان کاروان رهسپاران عصر ظهور و پویش اطعام و احسان حسینی با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و علی آقامحمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و حجت الاسلام و المسلمین کازرونی رئیس هیات امناء کمیته امداد امام خمینی (ره ) و مجید باجلان معاون اداری و مالی ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) و جمعی از فعالان و مسئولان دستگاه های اجرایی برگزار شد.
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۰ هزار مددجو توانمند شدند، گفت: امسال نیز ۱۱۰ هزار مددجو خودکفا و از تحت پوشش این کمیته خارج می‌شوند.
به گزارش بازکار، سید مرتضی بختیاری روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خادمان کاروان رهسپاران عصر ظهور و پویش اطعام و احسان حسینی افزود: امروز افرادی که روزی خود مددجو بودند توانمند شده‌ و کمک حال دیگر مددجویان هستند.

وی تاکیدکرد: کاروان عصر ظهور از دل مردم بر آمده است و آثار آن در همه عرصه ها قابل رویت است.

وی افزود: در پویش اطعام حسینی نیز مردم بسیار مشارکت کردند هم نیازمندان کمیته امداد و هم نیازمندان محلات کم برخوردار را اطعام کردند و بسته های میشعتی بین آنان توزیع کردند، اما الویت اصلی ما در کمیته امداد توانمندسازی آنان است.

رئیس کمیته امداد گفت: اربعین یک مانور جهانی است که در رابطه با تمدن جدید جهانی شکل گرفته است و دنیا و آخرت در امام حسین (ع) است.
۱۲هزار مددجو به مراسم اربعین اعزام شدند

حبیب اله آسوده معاونت مشارکت های مردمی کمیته امداد نیز در این آیین گفت : در سه سالی که از تشکیل آیین رهسپاران ظهور می گذرد ۱۶ هزار نفر پذیرایی شدند و ۱۲ هزار مددجو هم به مراسم اربعین اعزام شدند ‌.

اعزام جوانان مناطق کمتربرخوردار به اربعین حسینی حرکت بسیار ارزشمندی است

معاون اجرایی ستاد اربعین کشور با اشاره به ایجاد مراکز تجمعی زائر در شهر کربلا، نجف، سامرا و کاظمین گفت: با کشور عراق توافقاتی در این خصوص صورت گرفته است؛ در این مراکز همه خدمات از جمله بهداشت و درمان ارائه خواهد شد.

حسن پلارک با بیان اینکه اعزام جوانان مناطق کمتربرخوردار به اربعین حسینی حرکت بسیار ارزشمندی است، اظهار داشت: باید با همکاری همه دستگاهها این حرکت عظیم توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه اربعین امسال حاصل تلاش چندساله دست‌اندرکاران است و نقاط ضعف آن برطرف شده است، گفت: زیرساخت‌های خوبی احداث شد و اربعین امسال بی نقص‌ترین اربعین بود.

وی افزود: امسال خوشبختانه گلایه‌ای از سوی زائرین اربعین نداشتیم و این افتخاری برای همه دستگاه‌های خدمتگذار است.

معاون اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه ۸۰ هزار زائر حج اعزام کردیم که از این تعداد بیش از ۶۰ نفر فوت کردند، گفت: نزدیک به چهار میلیون زائر به اربعین حسینی اعزام شد که از این تعداد ۱۰۳ نفر فوت کردند که به دلیل ایست قلبی و کهولت سن بوده است.

ارسال نظرات