بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۶۰۸
مراسم تجلیل از فعالان طرح توانمندسازی ۲۰۲۰ محله محروم کشور و خادمان کاروان رهسپاران عصر ظهور برگزار شد.
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷

به گزارش بازارکار از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مراسم تجلیل از فعالان طرح توانمندسازی ۲۰۲۰ محله محروم کشور، خادمان کاروان رهسپاران عصر ظهور و پویش اطعام و احسان حسینی(ع) با حضور آیت‌الله کازرونی، رئیس هیات امنای کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت و جانشین وزیر کشور در طرح توانمندسازی ۲۰۲۰ محله محروم و حسن پلارک، معاون اجرایی ستاد اربعین کشور برگزار شد.
سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این مراسم با تقدیر از همه فعالان کاروان رهسپاران عضور ظهور، گفت: در اجرای طرح توانمندسازی ۲۰۲۰ محله محروم و اعزام کاروان رهسپاران عصر ظهور به اربعین حسینی(ع) اقدامات بزرگی انجام شد.
وی راه‌اندازی مراکز نیکوکاری و اجرای طرح توانمندسازی ۲۰۲۰ محله محروم کشور را در راستای مردمی‌سازی امدادرسانی دانست و افزود: آثار بابرکت مردمی‌سازی امدادرسانی در مراکز نیکوکاری و طرح ۲۰۲۰ محله قابل مشاهده است زیرا هم کرامت افراد حفظ شد و هم کسانی که روزی آسیب‌دیده بودند امروز به توانمندی رسیده، در کنار مردم قرار گرفته و در حال امدادرسانی هستند.
رئیس کمیته امداد با اشاره به عملکرد بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بهزیستی و هلال احمر را ارزشمند عنوان کرد و ادامه داد: کاروان رهسپاران عصر ظهور نماد این همکاری ارزشمند است که در کنار آن اقدامات توانمندسازی و امدادرسانی در حال انجام است.
بختیاری با بیان اینکه طبق نظر بزرگان دین، دنیا و آخرت ما امام حسین(ع) است، اظهار کرد: امروز با نفس گرم رهبر معظم انقلاب، اربعین به یک مانور جهانی و یک رفراندوم جهانی در خصوص تمدن نوین جهانی تبدیل شده است.
وی اجرای پویش‌های اطعام و احسان حسینی را یک حرکت اثربخش دانست و گفت: مردم در اجرای اطعام حسینی و ارائه غذای گرم به نیازمندان و همچنین ارائه بسته‌های غذایی غوغا کردند.
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه توانمندسازی رسالت اصلی این نهاد است، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۰۰ هزار نفر در مراسمی که شهید خدمت آیت‌الله رئیسی نیز حضور داشت، به خودکفایی رسیدند و برنامه امسال نیز خودکفایی ۱۱۰ هزار نفر است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در پایان این مراسم از فعالان طرح توانمندسازی ۲۰۲۰ محله محروم کشور، خادمان کاروان رهسپاران عصر ظهور و پویش اطعام و احسان حسینی(ع) تقدیر شد.

برچسب ها:

ارسال نظرات