بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۶۲۷
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز اعلام کرد:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز اعلام کرد: لغو مجوز کسب وکارهای مجازی گردشگری متخلف در این استان در دستور کار قرار گرفته است.
جمعه ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار بازارکار البرز به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ علیرضا فلاح پورمعاون گردشگری استان البرز در کمیته فنی نظارت بر کسب‌و کارهای مجازی گردشگری استان البرز گفت: در این نشست کمیته فنی نسبت به لغو مجوز کسب و کارهای مجازی گردشگری متخلف که به تبلیغ واحدهای گردشگری غیر مجاز می‌پردازند و یا نسبت به تمدید پروانه خود اقدام نمی‌کنند، تصمیم گیری شد.

وی ادامه داد: اقداماتی برای ساماندهی کسب‌و کارهای مجازی گردشگری در استان البرز به عمل خواهد آمد.

معاون گردشگری استان البرز اظهار کرد: در این نشست ۲ پرونده متقاضیان اخذ مجوز فعالیت در کسب و کارهای مجازی گردشگری بررسی و پس از استماع طرح های توجیهی ارائه شده، اعضای کمیته با صدور مجوزهای درخواستی با موضوع فعالیت گردشگری فضای مجازی (الکترونیک) از جمله تبلیغات و بازاریابی، فروش، مراکز خلاق و استارت تاپ‌های خدمات گردشگری موافقت کردند.

وی گفت: همچنین درخصوص عدم ثبت نام در سامانه ملی مجوزها و عدم تمدید پروانه بهره‌برداری سایت‌های متخلفی که به تبلیغ واحدهای غیر مجاز می‌پردازند، اخطار داده شد.

فلاح پور افزود: از دیگر موضوعات مطروحه تعامل با پلیس فتا برای جلوگیری از فعالیت کسب و کارهای مجازی گردشگری است که فاقد مجوز بوده و یا اعتبار پروانه بهره‌برداری آن‌ها به اتمام رسیده و نسبت به تمدید پروانه بهره‌برداری اقدام نمی‌کنند.

معاون گردشگری استان البرز در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: بازدیدکارشناسان میراث فرهنگی از واحدهای پذیرایی استان با هدف نظارت بر نحوه ارائه خدمات، رعایت ضوابط و مقررات مربوطه، اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت نرخ نامه‌ها و دستورالعمل‌ها با جدیت دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات با کیفیت به مسافران و گردشگران در استان هدف اصلی این بازدیدها است، گفت: در این بازدیدها بازرسان و کارشناسان موضوعاتی از جمله وضعیت عمومی و بهداشتی آشپزخانه‌ها، سالن‌های پذیرایی، سرویس‌های بهداشتی، کارت بهداشت کارکنان، نرخ نامه‌های واحدهای پذیرایی و عدم بکارگیری اتباع را موردبررسی قرار می‌دهند.

فلاح‌پور یادآورشد: بازدیدها در طول سال برای ارتقاء کیفیت خدمات تأسیسات گردشگری در استان و رعایت استانداردهای مربوطه استمرار دارد.

 

 

برچسب ها:

ارسال نظرات