بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۶۷۵
مسوول کارگروه فنی مهندسی مرکز فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی واحد قم، از اخذ مجوز دوره‌های آموزشی ایمنی کار برای کارگران و کارفرمایان پیمانکار توسط جهاددانشگاهی استان خبر داد.
شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳

به گزارش معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم، ندا طالبی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: نظر به ضرورت برگزاری منظم و علمی دوره‌های آموزشی مورد نظر این مرکز و توانمندی آموزشی جهاددانشگاهی قم، درخواست صدور مجوز ارسال شد که پس از انجام ارزیابی‌های لازم، مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک(ویژه مسوولان ایمنی کارگاه ها)، ایمنی و بهداشت کار برای کارفرمایان و صاحبان کار پیمانکاری، آموزش عمومی ایمنی (ویژه مسوولان ایمنی کارگاه ها) و ایمنی و بهداشت کار برای کارگران تحت پوشش پیمانکاران برای جهاددانشگاهی واحد قم صادر شد.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی مطابق شیوه نامه جامع آموزش ایمنی، استانداردها و سرفصل‌هایی که از سوی شورای عالی حفاظت فنی تدوین و تصویب شده است.

به گفته وی؛ برای کلیه کارگران، کارآموزان و کارفرمایان (پیمانکاران) و مسئولان ایمنی کارگاه‌ها مشمول قانون کار توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم و با هماهنگی و نظارت رابط آموزشی اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان گواهینامه صلاحیت ایمنی کار ارایه خواهد شد.

مسوول کارگروه فنی مهندسی مرکز فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی واحد قم، تاکید کرد: سازمان‌ها، دستگاه‌های دولتی و خصوصی، شرکت‌ها و صنایع استان قم می‌توانند کارکنان خود را جهت گذراندن دوره‌های آموزشی ایمنی کار به معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان قم معرفی کنند.

طالبی در پایان گفت: علاقمندان به شرکت در این دوره ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به آدرس میدان مصلی، بلوار منتظری، کوچه 28 ، مرکز فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی واحد قم و یا با شماره  02531654 تماس حاصل نمایند.

 

 

ارسال نظرات