بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۶۹۸
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مدیریتی دانشگاه تهران در سه سال گذشته، فضای سیاسی نبود و از همه طیف‌ها در مدیریت دانشگاه تهران استفاده شده است و این همان شعار رئیس‌جمهور مبنی بر وفاق است.
شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸

به گزارش بازارکار از روابط عمومی دانشگاه تهران دکتر علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در افتتاح چندین پروژه عمرانی دانشگاه تهران، با اشاره به افتتاح چندین پروژه در مدت زمان کوتاه، گفت: همه این پروژه‌ها با مدیریت خود بخش‌های مختلف دانشگاه تهران است و این باعث کاهش هزینه‌ها و کاهش مدت زمان انجام پروژه‌ها شده است. در حالی که اگر این پروژه‌ها به دست پیمانکاران سپرده می‌شد، قطعاً کار با این سرعت و با این کیفیت انجام نمی‌شد.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، سرعت و کیفیت انجام این پروژه‌ها را حاصل مدیریت دانشگاه تهران عنوان کرد و گفت: با این اقدامات عمرانی که انجام شده، به وسعت دانشگاه تهران افزوده شده است؛ چرا که فضاهای بلااستفاده که تجمع معتادان و کارتن‌خواب‌ها بود، به فضاهای بهره‌ور تبدیل شده است.
وی گفت: وقتی که در قانون برنامه پنج ساله داریم که در طول برنامه، هشت درصد رشد اقتصادی خواهیم داشت که ۸/۲ درصد از محل بهره‌وری است؛ ناظر بر همان کاری است که امروز در دانشگاه تهران شاهد هستیم که از ظرفیت‌ها و فضاهای بلااستفاده، فضاهای کاربردی به دانشگاه تهران افزوده شده است و این مصداق عینی بهره‌وری است.
وی همچنین با تجلیل از اقدامات صورت گرفته در دوره جاری مدیریتی دانشگاه تهران از جمله اعطای نشان عالی دانش و برگزاری جشن ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران، خاطرنشان کرد: این اقدام دانشگاه تهران که بسیار باشکوه برگزار شد، باعث معرفی آموزش عالی ایران در سطح بین‌المللی شد و این نشان‌دهنده جایگاه والای دانشگاه تهران در کشور است و ما هم مصمم به حمایت و تقویت دانشگاه‌ها هستیم.
دکتر منادی سفیدان با اشاره به مدیریت موفق، شفاف و قانونمند دانشگاه تهران، افزود: اقداماتی که مدیریت دانشگاه تهران در این دوره مدیریتی انجام داده است دقیقاً همان چیزی است که دکتر پزشکیان آن را عنوان کرده است و بر آن تاکید دارند.
وی تاکید کرد: فضای مدیریتی دانشگاه تهران در سه سال گذشته، فضای سیاسی نبود و از همه طیف‌ها در مدیریت دانشگاه تهران استفاده شده است و این همان شعار رئیس‌جمهور مبنی بر وفاق است.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه علما، گفت: وقتی که ما دانایان را دور هم جمع نکنیم و آنها خانه‌نشین بشوند، نادان‌ها بر کشور حاکم می‌شوند. من به رئیس‌جمهوری هم عرض کردم که شرط پیروزی و موفقیت، این است که استادان و دانشگاه‌ها را دریابید.
دکتر منادی سفیدان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: روال دولت دکتر پزشکیان این است که رؤسای موفق را نگه دارند و با آنها کار کند.

برچسب ها:

ارسال نظرات