بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۷۱۱
استاندار سمنان بر ضرورت افزایش نظارت بر نانوایی‌ها با هدف افزایش کیفیت نان‌ها تاکید کرد.
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

سید محمدرضا هاشمی در دهمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان که در استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: برای افزایش کیفیت نان، بهتر است که دوره ویژه آموزشی برای خبازان‌ توسط اداره کل فنی حرفه‌ای استان برگزار شود و نظارت بر نانوایی‌ها نیز توسط بازرسان افزایش یابد.

وی با اشاره به اهمیت نان در سبد غذایی شهروندان، بیان کرد: نانوایی‌ها باید رعایت موارد بهداشتی را در اولویت کار خود قرار دهند.

استاندار سمنان گفت: کارگروه ماده ۱۵ با هدف نظارت بر روند فعالیت نانوایی‌ها و با محوریت سازمان جهاد کشاورزی به‌صورت ماهانه و منظم برگزار می‌شود.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان با بیان اینکه در حوزه فرزندآوری و افزایش جمعیت باید علما، تریبون‌داران، اصحاب رسانه و ... با استفاده از ظرفیت‌های موجود، هشدارهای لازم درباره تهدیدهای تک فرزندی را بیان کنند، افزود: باید افراد یا اماکنی که به‌ سقط غیرقانونی جنین مشغول هستند، شناسایی و با آنها برخورد شود.

وی با اشاره به مطالبه برخی شهروندان درباره جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، بیان کرد: در بحث جمع‌آوری سگ‌های ولگرد لازم است شهرداری‌ها اقدامات لازم را انجام دهند تا آسیبی به مردم نرسد.

او به سهم زیاد موتورسواران در تصادف‌های منجر به فوت اشاره کرد و افزود: راهنمایی و رانندگی استان لازم است با موتورسواران متخلف، بویژه افرادی که از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند برخورد کند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

ارسال نظرات