بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۷۱۷
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 3 هزار و 618 میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی که محصول خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شد.
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸

ولی اله زمانی در تشریح جزئیات خرید تضمینی گندم، اظهار کرد: بیش از 41 درصد از بهای گندم تحویلی کشاورزان زنجانی که گندم خود را تحویل داده‌اند به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

 

وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان بیشتر شده است، افزود: بخش عظیمی از مطالبات گندمکاران عزیز در روزهای آتی تا آخر شهریور ماه سالجاری به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز می‌گردد.

 

 این مسئول ادامه داد: تاکنون بیش از 496 هزارتن گندم از کشاورزان زنجانی تا مورخ 20 شهریور ماه سال 1403 خریداری و در سیلوهای استاندارد ذخیره سازی شده است.

 

وی عنوان کرد: تاکنون 84 هزار و 964 محموله گندم از 24 هزار و 66 گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

 

 

زمانی خاطرنشان کرد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سالجاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم 17 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

ارسال نظرات