بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۷۲۰
استاندار لرستان بر ایجاد اشتغال در این استان با تمرکز بر ظرفیت‌های بخش کشاورزی تأکید کرد و گفت: با مهارت‌افزایی بر اساس تنوع موجود مشاغل بسیار زیادی در حوزه کشاورزی ایجاد کرد.
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵

به گزارش بازارکار از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، شامگاه شنبه در جلسه کارگروه توسعه مهارت لرستان گفت: مهارت‌افزایی اواخر سال گذشته با تصویب قانون مهارت‌افزایی توسط مجلس شورای اسلامی در قالب اساسنامه ابلاغ شده‌است.
او با بیان اینکه 25 دستگاه اجرایی عضو  شورای مهارت لرستان است، اضافه کرد: مهارت‌افزایی در کنار توسعه اشتغال موجب افزایش کیفیت کار و آموزش مهارت در واحدهای تولیدی می‌شود.
استاندار لرستان ادامه داد: سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور عهده‌دار مهارت‌افزایی در کشور است و نخستین جلسه شورای مهارت این استان برگزار شده‌است.
 شفقت بیان کرد: مهارت مربیان و محتوای علمی و آموزشی مراکز مختلف افزایش پیدا کند و باید با استفاده از دانشگاهیان نوآوری در مشاغل و حرفه‌ها متناسب با شرایط اقلیمی ایجاد شود.
او با تأکید به ظرفیت بخش کشاورزی در لرستان یادآور شد: می‌توان با مهارت‌افزایی بر اساس تنوع موجود مشاغل بسیار زیادی در حوزه کشاورزی ایجاد کرد.
استاندار لرستان اعلام کرد: مرکز مهارت‌افزایی لرستان آمادگی افزایش مهارت و ایجاد شغل با کیفیت بالاتر را برای مردم این استان دارد.
شفقت توضیح داد: کارگاه‌های مهارت‌افزایی در بیشتر شهرهای لرستان دایر است و امیدواریم با استقبال مردم از این کارگاه‌ها بتوانیم سطح اشتغال را در این استان افزایش دهیم.

ارسال نظرات