بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۷۴۴
استاندار گیلان گفت: دستگاه‌ها باید همکاری کنند تا شرایط و فرآیند کار برای سرمایه گذار تسهیل شود.
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

به گزارش بازارکار، اسدلله عباسی امروز در نشست حمایت از سرمایه‌گذاری در گیلان با بیان اینکه افق آینده سرمایه‌گذاری در استان روشن است، اظهار کرد: تمام موانع از سر راه سرمایه‌گذار باید برداشته شود.

 وی افزود: همه راه‌ها در موضوع سرمایه‌گذاری باز بوده از اینرو باید از فرصت‌ها استفاده کرد و مسیر را برای جذب سرمایه‌گذار و سرمایه گذاری هموار و هموارتر نمود.

 استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت ارتباط و تعامل دستگاه‌ها با یکدیگر در موضوع سرمایه‌گذاری اضافه کرد: دستگاه‌ها باید در این زمینه ارتباطی منجسم و همکاری خوبی داشته باشند تا شرایط و فرآیند کار برای سرمایه گذار تسهیل شود.

 وی اظهار کرد: عرصه‌های مستعد سرمایه‌گذاری در گیلان باید شناسایی و مولدسازی شود و روزآمدکردن عرصه‌ها و اطلاع‌رسانی مشوق‌های سرمایه‌گذاری نیز مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با تشریح ظرفیت‌های گیلان در عرصه‌های مختلف و سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها اضافه کرد: اقتصاد دریا محور، کشاورزی و نیز گردشگری از ظرفیت‌های قابل توجه استان است ضمن اینکه صنعت نیز وابسته به هر سه مورد اعم از صنایع دریایی، تکمیلی و بسته‌بندی بوده و قابلیت سرمایه گذاری بسیار دارد.

 

ارسال نظرات