بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۷۵۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید مطلوب است.
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰

محمدکاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به استخدام‌های سه گانه‌ای که در بدنه آموزش و پرورش انجام شد، در آغاز سال تحصیلی جدید، مشکل خاصی برای کمبود نیروی انسانی در استان نداریم.
وی افزود: یکسری سازماندهی‌هایی در حوزه نیروی انسانی در حال انجام است که با این جابه جایی ها، مشکل کمبود برخی از مناطق نیز برطرف می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه همه چیز برای آغاز سال تحصیلی جدید مهیاست، ادامه داد: جشن غنچه‌ها روز دوشنبه، جشن شکوفه‌ها پایه اول ابتدایی در روز سه شنبه، جشن جوانه‌ها ویژه پایه هفتم در روز چهارشنبه، زنگ مهر و مقاومت در روز یکشنبه برای بازگشایی مدارس و جشن مهر و مهرورزی روز دوشنبه دوم مهرماه ویژه دانش آموزان استثنایی از جمله برنامه‌هایی است که برای شروع سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در نظر گرفته شده است.
رحیمی نژاد خاطرنشان کرد: اولین نماز جماعت در سال تحصیلی جدید نیز ظهر روز یکشنبه اول مهرماه در همه مدارس استان اقامه خواهد شد.
بررسی آخرین وضعیت سرویس مدارس و تجهیز نمازخانه‌های مدارس نیز از دیگر موضوعاتی بود که در نشست شورای آموزش و پرورش استان مطرح شد.

ارسال نظرات