بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۷۵۶
رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد فراجا خبر داد
رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد فراجا از برگزاری آزمون سراسری بهیاری فراجا و پذیرش ۷۰ فراگیر زن و مرد دوره بهیاری برای سال تحصیلی ۱۴۰۴خبر داد.
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵

به گزارش بازارکار از پلیس، کارمند رتبه 17"مهین کاکولاریمی" گفت: پیش از این جذب فراگیران دوره بهیاری فراجا از طریق عضویابی در دانشگاه کوثر و مراکز آموزش فراجا صورت می گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به استقبال چشمگیر از فراخوان جذب فراگیران دوره بهیاری فراجا، بنابر تدابیر هیات رئیسه معاونت بهداد فراجا، مقرر شد علاقمندان پس از گذراندن آزمون علمی، گزینش و برای تحصیل در دوره بهیاری فراجا به مجتمع آموزشی معاونت بهداد فراجا معرفی شوند.
رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد فراجا، عنوان کرد: بر همین اساس مقرر شد، 3 برابر ظرفیت پذیرش پس از برگزاری آزمون برای طی مراحل گزینشی به مرکز گزینش و استخدام فراجا معرفی شوند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تعداد 550 نفر در آزمون علمی بهیاری فراجا ورودی سال 1404 که روز جمعه 16 شهریورماه هم زمان در تهران و سایر استان های کشور برگزار شد، شرکت کردند که در نهایت 30 نفر زن و 40 نفر مرد برای تحصیل در دوره بهیاری پذیرش می شوند.





برچسب ها:

ارسال نظرات