بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۷۶۰
اولین سمینار تخصصی توسعه کسب و کار بازی سازان با هدف آشنایی با مهارت‌های مدیریتی، راهکارهای افزایش درآمد و مهارت آموزی از طریق بازی (طبق آخرین متد روز)  در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار شد.
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹

به گزارش بازارکار از روابط عمومی شرکت بازی سازان، اولین سمینار تخصصی توسعه کسب و کار بازی سازان با هدف آشنایی با مهارت‌های مدیریتی، راهکارهای افزایش درآمد و مهارت آموزی از طریق بازی (طبق آخرین متد روز)  در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار شد. بازی سازان در این همایش میزبان بیش از 250 نفر از فعالان و کنشگران حوزه کودک و سرگرمی، مدیران و مربیان مراکز بازی کودک بود.

پنل ابتدایی، گفت‌وگو با مبدع اتاق مادر و کودک ایران

پس از شروع همایش، اولین پنل سخنرانی با سرکار خانم مرجان مرتضوی مبدع اتاق مادر و کودک آغاز شد. در این بخش مسائلی چون دلایل اهمیت توجه به کودکان و همچنین نیازهای خاص والدین و کودکان نوپا سخن گفته شد. به گفته بانوی مبدع اتاق‌های مادر و کودک در ایران، ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز تمامی افراد جامعه به ویژه گروه‌های آسیب پذیر همچون کودکان و مادران بسیار مهم است.

بخش اول پنل سخنرانی دکتر حسین رضاسلطانی، صنعت تفریحات و خدمات مراکز بازی‌ها

بخش دوم، پنل سخنرانی جناب دکتر حسین رضاسلطانی، بنیان گذار و مدیر عامل شرکت بازی سازان به صحبت‌هایی پیرامون صنعت تفریحات و خدمات در مراکز بازی‌ها پرداختند. در این پنل ایشان به موضوعات بسیار جذاب درباره اهمیت خواستن برای آموزش و تنها تکیه نکردن به وجود نیاز، نسل z و نیازهای آن‌ها، اشتباهات مدیران در تیم سازی و… پرداختند. در این پنل جمله "قدرت یک سازمان به اندازه قدرت ضعیف‌ترین فرد سازمان است" بیان شد از این جهت که اهمیت مسئله استخدام پرسنل و تیم سازی اصولی را بیان کرد. بخش اول صحبت جناب دکتر، با موضوع خدمات متفاوت و منحصر به فرد (USP)تمام شد.

تایم استراحت و شبکه سازی

در زمان استراحت علاوه بر پذیرایی، شرکت کنندگان فرصت مناسبی برای شبکه سازی و عنوان دغدغه‌های خود در این حوزه با دکتر رضا سلطانی و سایر اساتید داشتند و برخی با گرفتن عکسی به یادگار این لحظات را گذراندند. اولین دورهمی بازی سازان برای کسانی که با این حوزه آشنا نبودند، فرصت خوبی برای کسب اطلاعات درباره ورود به این حوزه بود. همواره می‌توانید با ارتباط با کارشناسان فروش بازی سازان، سوالات خود را مطرح کنید و از طریق اپارات بازی سازان نمونه کارهای این مجموعه را مشاهده کنید.

2

پنل سخنرانی مهندس بزم، مدیر آموزش حوزه کودک

پس از استراحت، پنل سوم سخنرانی با حضور مهندس جواد بزم، مدیر آموزش حوزه کودک بازی سازان، رقم خورد. ایشان به توضیح موضوعاتی درباره ارتباط مربیان با کودکان، ابزارهای مربیان و ویژگی‌های مربی مرکز بازی پرداخت. در ادامه از جناب آقای علی بهشتی به عنوان مربی حرفه‌ای بازی کودکان دعوت کرد و آقای بهشتی با کمک حضار به آموزش بازی پرداخت.

پنل چهارم، بحث تیم سازی با مهندس احسان سلطانی

در این بخش از دورهمی، مهندس احسان سلطانی به پنل سخنرانی دعوت شد و به صورت خلاصه درباره تیم سازی و دلایل ترک کارکنان پرداخت. با تمرین تیم سازی، افراد درک بهتری از توانمندی‌های یکدیگر داشته و باید توجه داشت که این مسئله بر بهبود ارتباط پرسنل، کارکرد گروهی، افزایش اعتماد به نفس افراد و همچنین افزایش میزان تعهد پرسنل به کار اثر دارد.

پنل دوم سخنرانی دکتر حسین رضاسلطانی، توسعه کسب و کار

پس از صرف نهار و استراحتی کوتاه، پارت دوم سخنرانی دکتر حسین رضاسلطانی با موضوع فنون مذاکره و مهارت‌های ارتباطی رقم خورد. در این بخش دکتر سلطانی درباره مفهوم جدید تاب آوری و پاد شکنندگی در کسب و کار به عنوان استراتژی برتر برای سازمان‌های مدرن و همچنین مزایای آن صحبت کرد.

بخش پایانی مراسم

3

حسن ختام مراسم، به بررسی و پاسخ سوالات حضار با حضور آقایان مهندس وحید مولایی در حوزه استراتژی کسب و کار، مهندس داریوش شعبانی حوزه توسعه کسب و کار، جناب آقای محمود توکلیان راد مدیر روابط عمومی و CMO بازی‌سازان و سرکار خانم روشنک بستانچی روانشناس، هنر درمانگر و مدیر مجموعه روشنا (کنشگر و مشاور کودکان با نیازهای خاص) انجام شد و در نهایت این همایش در ساعت 19 به پایان رسید.

قطعا این گردهمایی حاصل تلاش‌های تیم بازی سازان بوده و افراد زیادی برای برگزاری آن تلاش کردند.

ارسال نظرات